Dobrze wiemy, że tegoroczne Boże Narodzenie będzie inne, niż dotychczas. Potrzeba bliskości drugiego człowieka jest w tym roku silniejsza niż zwykle, a okoliczności… cóż, nie zawsze sprzyjają. Starsze osoby są często niewidzialne dla społeczeństwa, a szczególnie dotkliwie odczuwają to podczas tak rodzinnych momentów, jakimi są Święta.
Zespół agencji Schulz brand friendly stworzył wyjątkowe, autorskie kartki świąteczne. W efekcie powstała seria pięknych kreacji oraz życzeń, gotowych do pobrania i rozesłania do najbliższych, które można zobaczyć tutaj.
Zobacz również
– Wspólnie ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich realizujemy w tym roku kampanię „Podaruj Wigilię”. Problem samotnych seniorów poruszył nasze serca. Dlatego cała agencja z wielkim zaangażowaniem przygotowała niepowtarzalne kartki i życzenia w szczytnym celu. Chcemy zachęcić do wsparcia tych, którzy przez samotność stali się niewidzialni – komentuje Dominika Kozłowska, PR manager w agencji Schulz brand friendly.
Tegoroczną akcję „Podaruj Wigilię” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich ilustruje przejmujący spot „Moc niewidzialności”.
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich od kilkunastu lat wspiera seniorów, zapewniając im m.in. wsparcie emocjonalne, rozmowy telefoniczne, kontakt z innymi czy wspólne kolacje. W tym roku Stowarzyszenie zrezygnowało z tradycyjnego, dużego spotkania wigilijnego z uwagi na bezpieczeństwo swoich podopiecznych. Seniorzy jednak nie zostaną sami. Do ich drzwi zapukają wolontariusze ze świątecznym posiłkiem i upominkiem. Akcja jeszcze trwa, więc nadal można zaangażować się w pomoc seniorom.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Agencja Schulz brand friendly odpowiada za przygotowanie strategii, koncepcję kreatywną i realizację tegorocznej kampanii „Podaruj Wigilię”. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Lemon Film, a za obsługę mediową – Zenith. Spot wyreżyserował duet reżyserski Frydrych/ Zdanowski, zdjęcia zrealizowała Dominika Podczaska, a muzykę skomponował Tomasz Toczkowski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing