Od startu aktywności Biedronki na portalu LinkedIn minęło 55 miesięcy, w tym czasie sieć zbudowała społeczność liczącą ponad 50 tysięcy profesjonalistów korzystających z tej platformy. Każdego miesiąca profil Biedronki na LinkedInie przyciąga uwagę około 4 tysięcy aktywnych użytkowników, z czego blisko 2000 osób to unikalni odwiedzający. Najwięcej osób obserwujących profil Biedronki na LinkedInie pochodzi z największych miast w Polsce – Warszawy, Poznania, Krakowa oraz Wrocławia. Natomiast specjalizacje zawodowe, które najliczniej dołączyły do grona odwiedzających to sprzedaż, osoby prowadzące własną działalność gospodarczą oraz te odpowiadające za rozwój firm. Wśród najbardziej angażujących treści, które zdobyły największą liczbę reakcji, były m.in. wywiad z CEO sieci Biedronka, Luisem Araujo, porównanie formatu sklepu z 1995 roku do dzisiejszego oraz temat pracy w Wigilię, jednego z posłów na Sejm RP.
Zobacz również
– 50 tysięcy osób obserwujących profil Biedronki na LinkedInie to dla nas ogromny powód do dumy w tak ważnym dla nas roku 30-lecia działalności w Polsce, ale i olbrzymia motywacja do dalszego rozwoju i dostarczania wartościowych treści. Jedno przez te 30 lat jest niezmienne: Biedronka to nie tylko miejsce, w którym Polacy robią codzienne zakupy. Biedronka to przyjaciel z sąsiedztwa, który najlepiej zna potrzeby milionów klientów, a tą wiedzą chce się dzielić, by budować powszechną świadomość. Dziękujemy wszystkim, którzy, tworzą naszą LinkedInową społeczność – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych w sieci Biedronka.
Profil Biedronki na LinkedInie to przestrzeń, w której sieć dzieli się najnowszymi informacjami o działalności firmy, udziale przedstawicieli sieci w wydarzeniach, treściami z portali branżowych, a także własnymi grafikami oraz video. To również miejsce, gdzie można poznać najlepsze praktyki Biedronki w obszarze społecznej odpowiedzialności, zrównoważonego rozwoju oraz kwestii pracowniczych. Biedronka, będąca największym pracodawcą w Polsce i zatrudniająca ponad 81 tysięcy osób, aktywnie poszukuje nowych talentów i kandydatów do pracy, oferując szeroki wachlarz możliwości zawodowych oraz pakiet 20 benefitów.
Profil na platformie LinkedIn sieci Biedronka wspiera grupa Ambasadorów Marki. Projekt rozpoczął się we wrześniu 2020 roku, a dziś liczy około 100 osób z różnych obszarów biznesowych firmy – sklepów, centrów dystrybucyjnych i biur. Ambasadorzy pod szyldem #WeBiedronka aktywnie działają w mediach społecznościowych, promując dobre praktyki, dzieląc się wiedzą ekspercką i budując wizerunek sieci.
Top NM: najchętniej czytane teksty w 2024 r.
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing