„500 głosów Tomasza Jakubiaka”: kampania addressable TV Banków Spółdzielczych z Grupy BPS

„500 głosów Tomasza Jakubiaka”: kampania addressable TV Banków Spółdzielczych z Grupy BPS
Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS.
O autorze
1 min czytania 2024-06-18

Marketer wykorzystał AI do stworzenia ponad 500 spotów (pond 300 dla kredytów i ponad 200 dla konta z kartą Mastercard). W zależności od tego, wokół jakiej placówki mieszka potencjalny klient Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, zobaczy ściśle odnoszącą się do tej lokalizacji reklamę lokalnego banku. Mieszkaniec Otwocka, Ustrzyk Dolnych, Gdyni, Lublina, Łochowa i pozostałych kilkuset miast usłyszy w reklamie nazwę swojej miejscowości, którą wymienia Jakubiak. Przybliża to markę i zapewnia bardziej spersonalizowany kontakt z odbiorcami kampanii.

Celem kampanii przygotowanej przez Wavemaker oraz GroupM jest zwiększenie ruchu w placówkach, spopularyzowanie oferty kredytów oraz kont osobistych w bankach z Grupy BPS.

– Grupa BPS zrzesza ponad 300 banków. Na poziomie ogólnopolskim realizujemy kampanie świadomościowe i wizerunkowe. Wyzwaniem było przeniesienie oddziaływania promocji możliwie precyzyjnie na konkretny bank, na jego terenie działania i w ten sposób wsparcie w pozyskaniu klienta na poziomie lokalnym. Rozwój technologiczny w zakresie targetowania/adresowania reklam oraz możliwości AI w personalizacji kreacji, pozwoliły nam stworzyć kampanię o szerokim zasięgu geograficznym, a jednocześnie bardzo lokalną. Co więcej, łączymy w ten sposób nie tylko działania ogólnopolskie z lokalnymi, ale też świat on-line z off-line. To przykład, kiedy nowa technologia pozwala doskonale wesprzeć realizację strategii marketingowej – mówi Robert Szymański Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania wykorzystuje m.in. DAI w HBB TV na TVN7, TTV, TVN, a także aplikacje i serwisy OTT, takie jak Player, TVP VOD, Rakuten TV, YouTube czy TitanOS. Reklamy Banków z Grupy BPS zobaczą widzowie oglądający ich programy na telewizorach podłączonych do sieci.

Kampanii telewizyjnej Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS towarzyszą też mocno sprofilowane działania w mediach digital. W zależności od lokalizacji oraz zainteresowań użytkownika sieci, mechanizm dynamicznej optymalizacji kreacji pozwala na serwowanie odbiorcom najbardziej adekwatnej reklamy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kreację do kampanii oraz produkcję spotów z wykorzystaniem AI odpowiadały agencja Eskadra i FNF, strategia i planowanie kampanii były po stronie Wavemaker oraz działu Advanced TV w GroupM.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.