Trzecia edycja Forum Dyrektorów PR i Komunikacji stawia przed specjalistami pytania dotyczące aktualnych strategii public relations oraz wykorzystania nowoczesnych narzędzi w budowaniu spójnego wizerunku marki. Wśród zagadnień poruszanych podczas forum znajdą się między innymi:
- wykorzystanie potencjału nowych mediów i influencerów,
- prowadzenie międzynarodowych kampanii opartych na human stories,
- kampanie i programy edukacyjne reagujące na aktualne problemy społeczne.
Eksperci przedstawią inspirujące case studies, a także wezmą udział w panelu dyskusyjnym dotyczącym wykorzystania potencjału mikroinfluencerów, którzy są obecnie jednym z wiodących kanałów komunikacji największych, światowych marek z klientami.
Zobacz również
W gronie prelegentów znajdą się przedstawiciele takich marek jak Microsoft, PayPal, Uber, Intel, Grupa Allegro, KGHM Polska Miedź, Alior Bank, Tauron Polska Energia, a także organizacji Rak’n’Roll oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Partnerem tegorocznej edycji Forum Dyrektorów PR i Komunikacji jest agencja CluePR, która specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, nowych technologii i finansów dla globalnych marek.
– Nasza agencja została partnerem Forum, ponieważ bliska nam jest idea wyrównywania wiedzy branżowej z obszaru komunikacji i dzielenia się najlepszymi praktykami z digitalu i PR. Dyskusja o wiodącym trendzie współpracy z influencerami, którą podejmujemy w panelu to dla nas szczególnie interesujący temat, gdyż na co dzień realizujemy z nimi kampanie zasięgowe w regionie CEE. Ciekawi nas również strategia komunikowania nowych technologii wobec coraz bardziej świadomych konsumentów – mówi Alicja Wysocka Świtała, Managing Partner Clue PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing