6 milionów Słodziaków trafiło już do klientów Biedronki

Do połowy listopada w ręce klientów Biedronki trafiło już ponad 6 milionów Słodziaków. Zając Zuzia to na ten moment najpopularniejszy pluszak. Hitem rynkowym zostały też książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków. Łącznie w domach klientów jest już ponad 700 tys. egzemplarzy obu ich części.
O autorze
1 min czytania 2018-11-16

W tym roku klienci Biedronki mogą wybierać spośród 6 członków Gangu Słodziaków. Od samego początku akcja spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem – pierwsza maskotka trafiła w ręce klienta tuż po północy pierwszego dnia akcji. W sumie do połowy listopada sieć wydała już ponad 6 milionów Słodziaków. Najpopularniejszym Słodziakiem okazał się Zając Zuzia. Na drugim miejscu podium znalazł się Lis Lucek, o włos wyprzedzając Sowę Zosię, plasującą się na trzeciej pozycji.

Przebojem na rynku wydawniczym zostały też obie książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków: „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków” oraz „Gdy jesień nastanie na leśnej polanie, czyli nowe przygody Gangu Słodziaków”. W sumie trafiły już do ponad 700 tys. klientów. Biedronka dwa razy zlecała dodruk kolejnych egzemplarzy, by sprostać oczekiwaniom czytelników – w ten sposób do sklepów sieci trafiło dodatkowe 300 tys. książek.

– Już od pierwszych dni akcji klienci bardzo chętnie odbierali zarówno Słodziaki, jak i książki o ich przygodach. Najbardziej jesteśmy dumni z tego, że przyczyniliśmy się do upowszechnienia wspólnego, rodzinnego czytania – takie sygnały płyną do nas ze strony klientów. Aktualnie nasza akcja zbliża się ku końcowi – do 18 listopada można zbierać naklejki, a do 2 grudnia odbierać maskotki. W związku z dużym zainteresowaniem Słodziakami, w najbliższych dniach będziemy wydawać ostatnie maskotki. Jednak chcąc sprawić przyjemność jak największej grupie klientów, już zaplanowaliśmy dodatkowe dostawy pluszaków, które trafią do sklepów w najbliższych tygodniach – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

Akcji „Gang Słodziaków” towarzyszą również piosenki i wieczorynki czytane przez znanych aktorów. W sumie na YouTubie filmiki poświęcone Gangowi Słodziaków obejrzano już ponad 25 milionów razy. Najpopularniejszą okazała się piosenka „Co u Słodziaków”, którą wyświetlono ponad 8,9 mln razy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja „Gang Słodziaków” rozpoczęła się 27 sierpnia br. By wziąć w niej udział, wystarczyło do 18 listopada br. na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Dzięki zgromadzeniu ich odpowiedniej liczby, na zasadach określonych w regulaminie akcji, klienci mogą odbierać za darmo maskotki – zająca, sowę, rysia, lisa, bobra i jeża lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków.

Słuchaj podcastu NowyMarketing