To już kolejna akcja lojalnościowa realizowana przez Biedronkę po kultowych Świeżakach. Słodziaki są zwierzętami mieszkającymi w polskich lasach. Z łatwością więc rozpozna je każde dziecko i wybierze ulubionych bohaterów. Ich przygody są opisane w specjalnej książce „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”.
Zobacz również
„Gang Słodziaków”, podobnie jak inne akcje lojalnościowe Biedronki, ma walor edukacyjny. Tym razem sieć zachęca dorosłych, by codziennie czytali dzieciom. Służyć temu ma wyjątkowa książka „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”, opowiadająca o przygodach Słodziaków. Została napisana przez autorkę książek dla dzieci i młodzieży, Renatę Piątkowską, jurorkę w konkursie literackim Biedronki „Piórko”.
W bezpłatnej aplikacji mobilnej dostępne będą gry dla dzieci z elementami edukacyjnymi. Za pomocą aplikacji każdy będzie też mógł zrobić sobie selfie z członkami Gangu. Dodatkowo akcji towarzyszyć będą specjalnie przygotowane „słodziakowe piosenki”, w rytm których zabawa z paczką przyjaciół z leśnej polany stanie się jeszcze przyjemniejsza.
Akcja „Gang Słodziaków” rusza 27 sierpnia br.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za kreację i produkcję pluszowych zwierzaków odpowiada TM Toys Sp. z o.o.
Słuchaj podcastu NowyMarketing