Startup Zone powered by STARTER
W dalszym ciągu przyjmowane są zgłoszenia od startupów zainteresowanych udziałem w przestrzeni Startup Zone powered by STARTER. Młodzi przedsiębiorcy mogą zgłosić się do Startup Contest, w którym najciekawsze projekty z całego świata będą ze sobą rywalizować o miano najlepszego. Wszyscy półfinaliści konkursu zaprezentują się również nieodpłatnie na Startup Expo, czyli strefie wystawienniczej dedykowanej innowacyjnym projektom. Do udziału w Startup Expo można zgłosić się także niezależnie od konkursu. Jest to okazja do weryfikacji pomysłu na biznes, możliwość pracy z najlepszymi mentorami i szansa na prezentację startupu na scenie przed najważniejszymi inwestorami. To jednak nie wszystko! – Dzięki współpracy z funduszem SpeedUP BRIdge Alfa do konkursu zapraszamy w tym roku także ambitne projekty badawczo-naukowe, których twórcy myślą o komercjalizacji pomysłów. Największą atrakcją tegorocznego Startup Zone jest możliwość reprezentacji kraju przez polskich finalistów na międzynarodowym finale konkursu Creative Business Cup w Kopenhadze! – mówi Agnieszka Meller z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. – Marzący o powtórzeniu sukcesu CTAdventure muszą się jednak pośpieszyć. Na zgłoszenia czekamy tylko do 13 kwietnia.
Konto można utworzyć na stronie wydarzenia.
Zobacz również
Call For Papers
Trwa nabór mówców w ramach Call for Papers. Organizatorzy infoShare zapraszają na scenę osoby, które chcą podzielić się wiedzą i umiejętnościami z zakresu UX designu, technologii frontend, mobile, wearables, rozwoju oprogramowania, marketingu cyfrowego, przedsiębiorczości… oto tematy, które można zaprezentować szerokiej publiczności infoShare 2015. Ale uwaga! – Nie akceptujemy tzw. marketingowego bullshitu – podkreśla Grzegorz Borowski, jeden z organizatorów konferencji. – Uczestnicy infoShare kochają wypowiedzi oparte na osobistym doświadczeniu i głębokiej wiedzy na dany temat, wystąpienia pełne praktycznych przypadków. Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania zgłoszeń.
Goście Specjalni infoShare 2015
Agenda konferencji wypełnia się, a oferta rozszerza. Do grona gości specjalnych tegorocznej edycji infoShare dołączyła m.in. Alicia Liu – inżynier oprogramowania, specjalizująca się w tworzeniu stron internetowych oraz aplikacji mobilnych od prototypu do produkcji. W ubiegłym roku otrzymała tytuł „Women to Watch” nagrodę światowej organizacji Women Who Code.
Z kolei Adam Bien jest członkiem Grupy Ekspertów dla Java. Konsultant i autor książek, architekt i deweloper projektów Java SE i Java EE. Adam Bien może pochwalić się takimi tytułami jak: Java Champion, Top Java Ambassador 2012 oraz JavaOne 2009, 2011, 2012 – a także Rock Star 2013.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Na scenie infoShare wystąpi także Anna Hejka, założycielka i Dyrektor Zarządzającą HCM Group. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu przedsiębiorstw w różnych kręgach kulturowych i cyklach koniunkturalnych. Mianowana Global Leader for Tomorrow. Nominowana do Business Angel of the Year.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z kolei w strefie Startup Zone wystąpi Niclas Fritz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający HARDWARE.co, społeczności i akceleratora startupów. Niclas jest także wspólnikiem w PULSAR Consulting, gdzie koncentruje się na zarządzaniu innowacjami oraz pozyskiwaniem funduszy i rozwojem biznesu w zaawansowanych technologicznie firmach.
Rejestracja uczestników trwa!
Organizatorzy zapraszają do rejestracji oraz uzupełnienia swojego profilu w aplikacji networkingowej. Wybrane formy uczestnictwa to dodatkowe atrakcje i korzyści, które można wykorzystać nie tylko podczas infoShare 2015.
Konferencję organizuje Fundacja infoShare, którą założyli Grzegorz Borowski, Andrzej Kiesz, Tomasz Pawul i Marcin Pokojski. Odbywa się dzięki wsparciu Biura Promocji Miasta Gdańska, Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości Starter, Gdańskiego Parku Naukowo – Technologicznego, Gdańskiej Agencji Rozwoju Gospodarczego, a także licznych partnerów, sponsorów oraz patronów medialnych.