Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.
Zobacz również
Laureaci odbiorą statuetki podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 listopada. Zostaną wtedy także wręczone nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.
Uroczystą galę poprzedzi MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji będą ogłoszone na początku listopada.
Do 31 października zarówno na galę rozdania nagród, jak i konferencję obowiązuje niższa cena. Wydarzenie jest organizowane przez IAB Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Co roku partnerami MIXX Awards&Conference są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Sponsorzy Główni: Wirtualna Polska Media, Orange Polska, Coca-Cola, Grupa Onet-RAS Polska
- Sponsor Konferencji: Gemius Polska
- Partnerzy Medialni: Wirtualna Polska Media, interaktywnie.com, Marketer+, Marketing przy kawie, Media&Marketing, My Company, Na Temat, NowyMarketing, Online Marketing, Social Press
- Patronat honorowy nad wydarzeniem objęły organizacje przedsiębiorców: BCC oraz Konfederacja Lewiatan
- Oficjalny audytor: PwC
Więcej informacji na stronie.