7. edycja konferencji InternetBeta zakończona sukcesem

1 miasto, 3 dni, ponad 100 prelegentów, 1620 minut prelekcji i warsztatów oraz hektolitry wypitej kawy. W piątek zakończyła się InternetBeta – jedna z najlepszych i najciekawszych konferencji w Polsce związanych z zagadnieniami związanymi internetem.
O autorze
2 min czytania 2015-09-17

Organizatorem głównym była Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

W dniach 9 – 11 września w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Kielnarowej k/Rzeszowa, organizatora konferencji odbyło się ponad 80 prelekcji. Jak co roku tematyka InternetBety związana była ze zjawiskami powiązanymi z internetem. Na trzy dni kampus WSIiZ w Kielnarowej opanowali inwestorzy, startupowcy, twórcy innowacyjnych projektów internetowych, przedstawiciele najważniejszych agencji reklamowych, digitalowych, managerzy i właściciele zarządzający największymi serwisami i sklepami internetowymi, socjologowie i psycholodzy.

Różnorodność i wszechstronność to jedne z określeń, które idealnie pasują do charakteru tej konferencji. Wśród prelegentów co roku są najważniejsze osoby związane z internetem w Polsce, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami. W tegorocznej edycji na scenie wystąpili m.in. Artur Kurasiński, CEO Muse, Radosław Brzuska, CIO Dentsu Aegis Network Polska, Paweł Tkaczyk, Wszechojciec Midea, Mateusz Zmyślony, Paweł Sala, CEO FreshMail, Paulina Wardęga, VP of Business Development Pixers, Szymon Szymczyk, Managing Director Kolko, Bartłomiej Gola, Managing Partner speedUp Group, Karol Paciorek, twórca programu KWTW – Kto Wie Ten Wie, ks Jacek WIOSNA Stryczek, założyciel i prezes stowarzyszenia Wiosna oraz wielu innych.

– To były 3 inspirujące, pełne pasji dni. Jak co roku udało nam się sprowadzić do Kielnarowej obok Rzeszowa najlepszych polskich prelegentów z różnych dziedzin związanych z internetem. To właśnie tu przez 3 dni, w trakcie wykładów jak i podczas wieczornych imprez networkingowych miksowały się różne osobowości, wiedza i doświadczenie. Poprzednie edycje sprawiły że konferencja mocno ewoluowała i poszła do przodu pod względem organizacyjnym i merytorycznym. Udało nam się zrealizować to co zakładaliśmy, Beta stała na jeszcze wyższym poziomie – prelegenci zostali ocenieni lepiej niż w poprzednich latach. – mówi Mateusz Tułecki, pomysłodawca wydarzenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Integralną częścią InternetBeta był konkurs dla startapów „Internet Sito”. Przez 3 dni twórcy startupów, które zakwalifikowały się do głównej części konkursu w kreatywny sposób przekonywali jury, że to ich pomysł jest najbardziej innowacyjny i wart głównej nagrody. Konkurs odbył się po raz piąty. Nagrodę od jury otrzymał zespół iWisher, a nagroda publiczości trafiła do Move Smart. W skład jury Startup Sita wchodzili: Paweł Bochniarz, PwC Polska usługi doradcze związane z obszarem innowacji, Magda Jabłońska – PwC Polska zespół innowacji – doradztwo dla startupów w przygotowaniu modeli biznesowych i ścieżek komercjalizacji, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, Weronika Dejneka, dyrektor biura produktów inwestycyjnych TFI PZU, Aleksandra Szol, Dyrektor Operacyjny Google Polska, odpowiedzialna za rynek AdWords w Polsce, Marta Czyżewska, Kierownik Projektu InnoFUND, Robert Pasut, Abstrachuje.TV, Piotr Wilam, Innovation Nest, Maciej Budzich, mediafun, Maciej Białek, CEO PIXERS, Radoslaw Brzuska – Chief Innovation Officer, Dentsu Aegis Network Polska .

Do finału zakwalifikowały się m.in.: CodersLab, Early Logic, iWisher, MoveSmart, Steps, Swiper oraz Takka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W trakcie konferencji nie brakowało licznych atrakcji sprzyjających integracji i networkingowi. Fireshow, turniej w żywe piłkarzyki, sumo, rodeo, imprezy taneczne, park linowy to tylko niektóre z nich.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Partnerami tegorocznej edycji m.in. są m.in. Dentsu Aegis Network Polska, Hypermedia linked by Isobar – partner technologiczny, miasto Rzeszów. Sponsorami zostali m.in. PwC, GO.pl, Raben, New Balance, Prowly, Data Space czy Coffee Desk.

fot.www.facebook.com/InternetBeta