7 listopada wręczenie MIXX AWARDS 2012

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 7 listopada po raz szósty przyzna nagrody MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych realizowanych w Internecie.
O autorze
0 min czytania 2012-07-26

Nagrody MIXX Awards („Marketing and Interactive Excellence”) przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Pomysł ich wręczania narodził się w amerykańskim oddziale IAB w 2005 roku i od tamtej pory cieszy się coraz większą popularnością.

Twórcy reklam mogą przesyłać swoje kreacje do 17 września br. Zgłoszenia przyjmowane są poprzez witrynę internetową www.mixx-awards.pl.

Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy wyłoni zwycięzców w 13 kategoriach konkursowych.

  1. Kampania wizerunkowa
  2. Wprowadzenie nowego produktu na rynek
  3. Bezpośredni odzew
  4. Najlepsze zastosowanie nowych mediów
  5. Marketing Społecznościowy
  6. Gry
  7. Wideo-online
  8. Branded content
  9. Lojalność wobec brandu
  10. Kampanie społeczne i non-profit
  11. Kampanie cross-mediowe
  12. Mobile/apps/tablets
  13. Strona Brandowa

Gala rozdania nagród odbędzie się wieczorem pierwszego dnia Internet Poland Conference & Expo2012 w klubie Palladium. Szczegóły www.mixx-awards.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj