Nagrody MIXX Awards („Marketing and Interactive Excellence”) przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Pomysł ich wręczania narodził się w amerykańskim oddziale IAB w 2005 roku i od tamtej pory cieszy się coraz większą popularnością.
Twórcy reklam mogą przesyłać swoje kreacje do 17 września br. Zgłoszenia przyjmowane są poprzez witrynę internetową www.mixx-awards.pl.
Zobacz również
Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy wyłoni zwycięzców w 13 kategoriach konkursowych.
- Kampania wizerunkowa
- Wprowadzenie nowego produktu na rynek
- Bezpośredni odzew
- Najlepsze zastosowanie nowych mediów
- Marketing Społecznościowy
- Gry
- Wideo-online
- Branded content
- Lojalność wobec brandu
- Kampanie społeczne i non-profit
- Kampanie cross-mediowe
- Mobile/apps/tablets
- Strona Brandowa
Gala rozdania nagród odbędzie się wieczorem pierwszego dnia Internet Poland Conference & Expo2012 w klubie Palladium. Szczegóły www.mixx-awards.pl
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]