W ramach tego przedsięwzięcia, agencja zaplanowała i przeprowadziła cykl eventów adresowanych do aktywnych kobiet. Co miesiąc — od kwietnia do października — w różnych lokalizacjach Warszawy odbywały się treningi skoncentrowane na działaniach sportowych, np. biegach czy jodze.
Do udziału w #HereToCreate zapraszano za pośrednictwem mediów społecznościowych aktywne kobiety, otwarte na sportowe wyzwania. Nabór był prowadzony każdorazowo przed treningiem. Aby wziąć w nim udział, należało zarejestrować się w serwisie internetowym poświęconym projektowi, a następnie wykonać zadanie postawione kandydatkom przez organizatorów. Zadanie polega na przesłaniu zdjęcia, które dokumentuje aktywność sportową. O wyborze i zaproszeniu do udziału w treningu decydowało nie tyle doświadczenie i poziom sportowy, lecz pasja i oryginalność przekazu poprzez fotografię. „Jednym z założeń projektu było organizowanie kolejnych eventów w różnych przestrzeniach. Pierwszy trening odbył się w nowoczesnej przestrzeni biurowej z widokiem na Wisłę i prawobrzeżną Warszawę, drugi zaś na basenie w Pałacu Kultury i Nauki, niedostępnym na co dzień każdemu z nas. Innym razem wybraliśmy urokliwy ogród botaniczny w Powsinie czy też praską plażę nad Wisłą albo klub przy Smolnej. Każdy event, choć koncentrował się na wspólnym treningu, obfitował w szereg dodatkowych atrakcji i aktywności, za każdym razem innych. Ambasadorką i dyrektor kreatywną cyklu była blogerka modowa i lifestyle’owa Jessica Mercedes” — wyjaśnia Anna Kaczmarek, producentka w agencji endorfina events.
Zobacz również
Organizatorzy za każdym razem kładli również duży nacisk na ciekawą scenerię oraz kameralne warunki i intymną atmosferę. Tak, aby zapewnić kobietom komfort uczestnictwa w treningach. Oznaczało to między innymi zamknięcie przestrzeni eventów dla osób postronnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Autor załączonych zdjęć: Andrzej Oliva Soto
Słuchaj podcastu NowyMarketing