7 stulatków w kampanii „Piękny wiek” HISTORY z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości

23 sierpnia rusza kampania „Piękny wiek” telewizji HISTORY z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Projekt skupia się na celebrowaniu ważnych momentów z najnowszej historii Polski, pokazanych przez pryzmat życia zwykłych-niezwykłych Polaków.
O autorze
1 min czytania 2018-08-22

Do projektu „Piękny wiek” zaproszono siedmiu stulatków z całej Polski: Irenę Becker z Gdyni, siostrę Reginę Mizgier z Marek k. Warszawy, Stanisławę Stworę z Katowic, Henryka Dłużewskiego z Kielc, Marię Wachowicz z gminy Zgierz, Henryka Zgorzałka z Siedlec oraz śp. płk. Mieczysława Heroda z Krakowa. Podzielili się oni historiami ze swojego życia na tle burzliwych dziejów współczesnej Polski. Wzięli również udział w sesji portretowej autorstwa znanego fotografa Szymona Szcześniaka.

Na billboardach towarzyszących kampanii pojawią się Stanisława Stwora, stulatka z Katowic oraz Henryk Dłużewski, studwulatek z Kielc.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach projektu nagrano także wideo, w której udział wzięli Henryk Dłużewski oraz siostra Regina Mizgier, stulatka z Marek pod Warszawą. Za montaż i reżyserię odpowiada Wit Dziki z firmy produkcyjnej Dziki Film.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampanii towarzyszy nowa wersja piosenki „Dzień dobry Polsko” w wykonaniu Dominika Grabowskiego, lepiej znanego jako raper Doniu z zespołu Ascetoholix. Artysta napisał nowy tekst, który doskonale wpisuje się w temat obchodów 100-lecia niepodległości. Do utworu powstało tzw. lyrics video, które będzie emitowane na antenie telewizji HISTORY od 1 października.

Kampania rozpoczyna się we 23 sierpnia i potrwa blisko 3 miesiące – do połowy listopada br. Obejmuje ona cross-promocję na kanałach A+E Networks (HISTORY, Crime+Investigation Polsat, H2, Lifetime), kampanię w Internecie (m.in. Facebook i YouTube) oraz outdoor w 9 największych miastach w Polsce. Projekt ten uzupełnią lekcje historii w kinach dla uczniów wybranych szkół ponadpodstawowych w całej Polsce, a także badanie opinii publicznej na temat najważniejszych wydarzeń i postaci ubiegłego stulecia, zlecone przez telewizję HISTORY agencji badawczej SW Research.

Kampanię „Piękny wiek” przygotował i zaplanował dział marketingu i kreacji A+E Networks (Katarzyna Koźluk, Rami Haidar, Tomasz Teodorczyk) w Warszawie i Londynie.