75 lat Empiku – wystartowała kampania urodzinowa marki

Od jednej księgarni i czytelni w Warszawie do 350 nowoczesnych salonów i dynamicznie rosnącej platformy marketplace z 12 mln ofert w ponad 20 kategoriach. Od książek, płyt i prasy do zabawek, elektroniki, AGD, wystroju wnętrz, kosmetyków, akcesoriów sportowych, delikatesów i wielu innych.
O autorze
2 min czytania 2023-10-30

Empik świętuje właśnie 75. urodziny i w spocie wideo mocno podkreśla rozwój swojej oferty. Kampania reklamowa potrwa do 7 listopada i obejmuje m.in. telewizję, radio oraz digital.

 – Empik to nie tylko księgarniamożna usłyszeć w najnowszym spocie emitowanym w ramach kampanii z okazji 75. urodzin marki.  – Od 1948 roku Empik nieustannie się zmienia, inspiruje i otwiera na nowe. Ten intensywny rozwój jest widoczny nie tylko na poziomie omnikanałowego ekosystemu Grupy, kolejnych innowacji i rozwiązań ułatwiających zakupy, ale także w zakresie oferty – podkreśla Joanna Urbanowska, Senior Brand Menadżerka Empiku.

Empik to dziś  350 salonów stacjonarnych Empik i Papiernik by Empik, natomiast powstały w 1998 roku Empik.com przeobraził się w jedną z wiodących na polskim rynku platform marketplace z 12 milionami ofert od Empiku i tysięcy sprzedawców zewnętrznych.

– Książki to dla nas wciąż jedna z kluczowych kategorii, ale klienci znajdą w Empiku produkty w korzystnych cenach z ponad 20 innych m.in.: Zdrowie i Uroda, Moda, Dom i Ogród ze Strefą Design, Delikatesy, AGD, Elektronika, Sport czy Dziecko, a także z kolekcji i marek własnych, których wciąż przybywa i podkreślamy to w komunikacji dedykowanej urodzinom – dodaje Joanna Urbanowska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O kampanii

Główną platformą dla kreatywnego przedstawienia oferty urodzinowej Empiku jest 15-sekundowy spot wideo emitowany w dwóch okresach czasowych: 25-30 października oraz 2-7 listopada między innymi na antenach: Polsat i TVN (wraz ze stacjami tematycznymi i platformami online) oraz na Youtube w ramach kampanii digital.

Działania komunikacyjne obejmują ponadto media społecznościowe, kanały własne Empiku: salony, aplikację i Empik.com (w tym dwie dedykowane strony: wizerunkową oraz ofertową) oraz stacje radiowe. 15-sekundowy spot audio można usłyszeć na antenach wszystkich stacji z portfolio Grupy RMF, TOK FM, Antyradio, Chillizet oraz Meloradio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję kreatywną i scenariusz odpowiada agencja Dziadek do orzechów, za realizację spotu – Warsaw Production przy wsparciu reżyserskim Marcina Mikulskiego. Zakup mediów do kampanii jest po stronie ATL Carat Polska, działaniami PR zajmuje się WALK PR, a komunikacja  digital performance prowadzona jest in-house.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Empik Go organizuje IV edycję konkursu na scenariusz serialu audio

Ruszyła czwarta edycja konkursu Empik Go STORY na najciekawszy scenariusz, na podstawie którego powstanie oryginalny serial audio. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 31 grudnia. Wystartowała także trzecia edycja Empik Go SHORT na opowiadanie gatunkowe.

PS2 Z Empikiem powrót do szkoły „Taniej niż myślisz”

„Taniej niż myślisz” – to hasło tegorocznej kampanii reklamowej realizowanej przez Empik w ramach sezonu back to school. Działania komunikacyjne kierowane do rodziców, jak i samych uczniów, objęły telewizję, radio, digital i media społecznościowe oraz kanały własne Empiku. Za koncept i realizację odpowiada agencja Dziadek do orzechów.