Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

78 proc. Polaków dostrzega większy potencjał naszego kraju

78 proc. Polaków dostrzega większy potencjał naszego kraju
Dwóch na trzech badanych deklaruje, że pod wpływem kampanii We Did It In Poland zmienił się ich sposób myślenia o Polsce i Polakach.
O autorze
2 min czytania 2025-08-27

Wyniki badania przeprowadzonego na reprezentatywnej próbie 1023 respondentów wskazują, że:

  • 78 proc. ankietowanych przyznaje, że pod wpływem kampanii dostrzega większy potencjał drzemiący w Polsce i Polakach,
  • 79 proc. badanych jest zdania, że kampanijny spot przedstawia Polskę jako atrakcyjne miejsce dla inwestorów, naukowców czy ludzi biznesu,
  • 82 proc. respondentów uważa, że spot towarzyszący kampanii przekazuje cenną wiedzę o odkryciach Polaków,
  • 76 proc. przyznaje, że spot odświeżył obraz Polski jako kraju technologii i nowoczesności.

Z kampanią zetknął się co szósty badany (17 proc.). Najczęściej w mediach społecznościowych: YouTube i Facebook (po 34 proc.), a także Instagram (19 proc.). Co piąty badany usłyszał o kampanii od znajomych. Z kolei 13 proc. słyszało o niej w radiu, natomiast 9 proc. – w podcaście.

– Kampania We Did It In Poland to ogromny sukces. Patrząc na zasięgi naszych działań wyłącznie w Polsce, mówimy o ponad 40 mln dotarciu. Osiągnęłyśmy, obok celów marketingowych i promocyjnych, również ten najważniejszy – zmieniłyśmy postrzeganie Polaków na temat naszego kraju. Polacy są bardziej świadomi naszych narodowych osiągnięć, po nagłośnieniu i promocji polskich innowacji dostrzegają potencjał polskich wynalazków, zmieniło się ich myślenie o Polsce – komentuje Olga Kozierowska, pomysłodawczyni kampanii We Did It In Poland, członkini Rady Organizacji Pozarządowych ds. Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej, prezeska Fundacji WłączeniPlus.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wystawa We Did It In Poland przez dwa miesiące na Lotnisku Chopina

Dzięki współpracy z Polskimi Portami Lotniczymi S.A. towarzysząca kampanii We Did It In Poland interaktywna wystawa do 18 października dostępna jest na Lotnisku Chopina w Warszawie dla wszystkich podróżujących. Prezentuje ona wybrane polskie innowacje, z których możemy być dumni. Zlokalizowana jest w strefie non-Schengen, między gate’ami 2N i 3N.

– Strefę non-Schengen każdego dnia odwiedza kilkadziesiąt tysięcy pasażerów z całego świata. Chcemy, by w tym krótkim czasie zobaczyli, że Polska to kraj pomysłów i technologii – dlatego wystawa jest właśnie tutaj. Obok pokazujemy też Airport GTS, opracowany w PPL system monitorowania ruchu na płycie, który wzmacnia bezpieczeństwo operacji na Lotnisku Chopina. We Did It In Poland trafia w nasze wartości: mniej patosu, więcej dowodów. O dumie mówimy przez projekty i technologie, które można tu zobaczyć z bliska – mówi Agnieszka Wieczorek, Dyrektor Biura Marketingu i Reklamy w PPL S.A.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

*Badanie na zlecenie Fundacji WłączeniPlus zostało przeprowadzone przez agencję badawczą Grupa 4P w dniach 01-07.08.2025 metodą CAWI na reprezentatywnej próbie 1023 Polaków w wieku od 18 do 70 lat.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się