W ramach grupy Single Channel nominacje zdobyły:
- DDB&tribal – „Park & Drive” dla Volkswagen w kategorii Kampania bezpośrednia oraz „Move Update” dla McDonald’s w kategorii Branded content,
- Isobar – „Photo of life” dla Fundacji Rak’n’Roll w kategoriach: Kampania bezpośrednia oraz Kampania Digital.
W ramach grupy Multi Channel nominacje zdobyły:
Zobacz również
- 180heartbeats + JUNG v. MATT – „Skusisz się, nawet jeśli nie masz ogrodu” dla OBI w kategorii Outdoor,
- Havas Worldwide – „Emergency Call” dla Citroën Polska w kategorii Radio,
- Isobar – „Photo of life” dla Fundacji Rak’n’Roll w kategoriach Digital, Mobile oraz Innowacja,
- K2 – „Imkagram” dla Teatru Imka w kategorii Innowacja,
- Lemon Sky – „Listen of Syria” dla Polskiej Akcji Humanitarnej w kategorii Digital,
- LVOV – „Ostatnia butelka” dla J.A. BACZEWSKI w kategorii Film,
- Saatchi & Saatch – „Moving Tracks” dla Fundacji Biegamy z Sercem w kategorii Mobile,
- Scholz & Friends – „The Dam Project” dla PGE w kategorii Outdoor.
W sumie do finału zakwalifikowanych zostało 75 agencji z Europy Środkowo – Wschodniej. 175 kampanii zdobyło 266 nominacji w ramach wszystkich 17 kategorii.
Golden Drum to jeden z największych europejskich festiwali reklamy. Do tegorocznej edycji zgłosiło się 256 agencji z 25 państw Europy Środkowo – Wschodniej, które wysłały w sumie 1208 propozycji kampanii. Z Polski zgłosiło się 20 agencji, które wysłały 86 zgłoszeń oraz 14 kreacji do konkursu Off Drum: Portorož Piran Poster Award.
Uroczysta gala, podczas której wręczone zostaną statuetki Golden Drum we wszystkich kategoriach, odbędzie się 16 października w słoweńskim Portorož.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Golden Drum to organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamy jeden z najważniejszych europejskich festiwali związanych z branżą reklamy. Po raz pierwszy został zorganizowany już w 1994 roku i przez ten czas stał się symbolem branży reklamowej znanym na całym świecie. Przez 20 lat istnienia zgromadził 26 000 specjalistów z 40 krajów a ponad 36 000 zgłoszeń konkurowało w znanych i prestiżowych kategoriach. Golden Drum to trzy dni wykładów, prezentacji, warsztatów, spotkań i rozmów z ludźmi branży reklamy z różnych zakątków świata. To okazja do zawarcia nowych znajomości i poznania najnowszych trendów branżowych. Pobudzeniu kreatywności służy urokliwe, średniowieczne miasteczko Portoroż będące corocznym gospodarzem tego wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerem tegorocznej edycji Golden Drum jest MSLGROUP, która odpowiada za komunikację konkursu.