Po owocnej dla polskich agencji edycji z 2019 roku, z przyjemnością poznaliśmy listę tegorocznych zwycięzców, którzy nie tylko wykorzystują najskuteczniejsze działania digital marketingowe, ale także edukują i inspirują poprzez prezentację nowych rozwiązań i trendów.
Nagrodzone polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital to:
Zobacz również
- Kategoria Branded Content (MIXX Awards Europe 2020)
– Złoto: Kampania „Jak TO Robić?” / „How to do IT?” zrealizowana przez Abstra dla Durex / Reckitt Benckiser (kampania nagrodzona również polskimi statuetkami IAB MIXX Awards 2019 w kategoriach BEST IN SHOW, CONTENT MARKETING oraz ONLINE MARKETING WITH INFLUENCER)
– Brąz: Kampania „OLX for International Women’s Day” zrealizowana przez 180heartbeats + JUNG v MATT dla OLX Poland - Kategoria Effective Use of Data (MIXX Awards Europe 2020)
– Srebro: Kampania Mobile Proximity Marketing for BP zrealizowana przez Mindshare Poland dla BP (kampania wyróżniona również polskimi statuetkami IAB MIXX Awards 2019 w kategorii OFFLINE DIGITIZING) - Kategoria Games & E-Sports (MIXX Awards Europe 2020)
– Srebro: Kampania „An unexpected return to the studio” zrealizowana przez MediaCom Warsaw/Fantasyexpo dla Old Spice / Procter & Gamble - Kategoria Non-Profit / Corporate Social Responsibility (MIXX Awards Europe 2020)
– Srebro: Kampania „Bitwa o Neta” zrealizowana przez Artegence dla PKO Bank Polski
– Brąz: Kampania „OLX for International Women’s Day” zrealizowana przez 180heartbeats + JUNG v MATT dla OLX Poland - Kategoria Social Media (MIXX Awards Europe 2020)
– Srebro: Kampania „Bitwa o Neta” zrealizowana przez Artegence dla PKO Bank Polski - Kategoria Video Advertising (MIXX Awards Europe 2020)
– Srebro: Kampania Citi Simplicity Card – YouTube Director’s Mix zrealizowana przez Feno dla Citi Handlowy - Kategoria Audience Measurement (Research Awards 2020)
– Srebro: Gemius i PBI (Polskie Badania Internetu) za koncepcję jednoźródłowego pomiaru cross-mediowego
– Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy. Tegoroczna edycja MIXX Awards Europe i Research Awards 2020 to ogromny sukces polskiej branży reklamy digital, która z roku na rok jest coraz liczniej obsypywana prestiżowymi nagrodami w międzynarodowych konkursach. W tym roku co piąta statuetka trafiła w ręce Polaków – to historyczny sukces, którego wkład w budowanie reputacji kreatywnej Polski na świecie jest nie do przeceniania. Polski rynek reklamy digital jest nie tylko jednym w najbardziej perspektywicznych w Europie, ale również wyróżnia się światowym poziomem – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Pełna lista zwycięzców MIXX Awards Europe i Research Awards 2020 dostępna jest na stronie IAB Europe.
Obecnie trwają zgłoszenia do 14. polskiej edycji konkursu IAB MIXX Awards na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia w 16 kategoriach konkursowych można przesyłać do 10 czerwca 2020. Organizatorem konkursu jest IAB Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampanie reklamowe mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów oraz reklamodawcy, niezależnie od wielkości czy budżetu wydanego na projekt. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w nim jest zrealizowanie projektu wykorzystującego co najmniej jeden kanał digital.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
IAB MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Jury ocenia nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.
Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.mixx-awards.pl.