Arek Urban objął nowo powstałe stanowisko Head of Digital Innovation and Business Development w Havas Media Network poszerzając kompetencje digital i lidera innowacji. Tym samym Havas Media Network wzmacnia obszar digital o nową ofertę strategiczną dla klientów sieci w postaci najnowszych technologii, trendów, analityki, nowych metod zarządzania procesem oraz sztucznej inteligencji, w tym projektów niestandardowych. Jednym z filarów działań będzie proces dopasowywania najnowszych rozwiązań AI do potrzeb klientów oraz budowania wewnętrznych rozwiązań w obrębie HMN. Agencja Havas Media Network pomaga swoim klientom usprawnić pracę, komunikację i rozwijać innowacje w biznesie. Nowa rola jest elementem strategii „One Digital” będącej kontynuacją ewolucji cyfrowej organizacji, mającej na celu objęcie pozycji lidera transformacji digital. Nowo utworzona jednostka ma za zadanie wzmocnić wszystkie zespoły klienckie i specjalistyczne agencji: Havas PLAY (łączący konsumentów i ich pasje z doświadczeniem marki, wyróżniającym elementem oferty jest metodologia Havas Play Measurement, która umożliwia pomiar aktywacji marki i jej wpływ na efektywność oraz zwrot z inwestycji), Havas Market (kompleksowa oferta usług e-commerce, działająca w oparciu o narzędzia Havas Market Forecast czy Havas Market Retail Insights, dedykowane e-commerce i marketplace), Ecselis, Data Business Intelligence oraz Havas Programmatic Hub.
Arek Urban jest strategiem z szerokimi kompetencjami digital i wdrażania innowacji z wieloletnim doświadczeniem zdobytym zarówno po stronie agencji, jak i marek. Ostatnio pracował jako dyrektor marketingu w MPP – Cyfrowa Foto, gdzie miał okazję zarządzać zespołami e-commerce i marketingu. Wcześniej związany z agencją Kalicińscy w roli head of mobile oraz z agencją Truly jako strategy & business director. Na swoim koncie ma pracę dla takich marek jak: Ubisoft, Żywiec, Knorr, Dove, Microsoft, IKEA, Skoda, JTI, ENEL-MED, BBC czy ITI.
Zobacz również
Arek Urban będzie raportował do Chief Digital Officer, Beaty Magdziarz.
– Arek jest znakomitym ekspertem z ogromną wiedzą i doświadczeniem nie tylko w obszarze digital, ale również postrzegania perspektywy biznesu i prowadzenia złożonych strategicznych projektów, co stanowi dodatkową wartość dla klientów Havas. Jestem pewna, że dzięki tym możliwościom oraz znakomitemu zespołowi ekspertów Havas Media Network będziemy w stanie wprowadzić wiele innowacyjnych digitalowych projektów oraz tworzyć zupełnie nowe możliwości dla naszych klientów – Beata Magdziarz, Chief Digital Officer, Havas Media Network.
PS Havas Play debiutuje w Polsce i na rynkach światowych
Havas Play to nowa, międzynarodowa marka w specjalistycznym portfolio Havas Media Group, która w marcu br. debiutowała na wybranych czterech światowych rynkach, w tym w Polsce. Jednostka integruje kompetencje agencji w obszarze social media, technologii, gier, muzyki, sportu i szeroko pojętej rozrywki oraz analityki danych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing