Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Orange rozpoczyna komunikację nowej oferty światłowodu

22 sierpnia wystartowała nowa kampania promująca ofertę Orange Polska „Większa prędkość światłowodu za cenę niższą przez rok w umowie na 24 miesiące”.
O autorze
0 min czytania 2023-08-24

Orange Polska rozpoczął kampanię lanchującą nową ofertę „Większa prędkość światłowodu za cenę niższą przez rok w umowie na 24 miesiące”, z której skorzystać mogą nowi klienci, którzy zdecydują się przenieść swój plan komórkowy do pakietu Love Mini ze światłowodem.

Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy budująca świadomość wśród konsumentów kampania reklamowa realizowana w TV oraz digitalu. W zakresie strategii, planowania i zakupu mediów kampania realizowana jest przez agencję Value Media we współpracy z agencją e-commerce & martech connected SalesTube (Group One). Za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za działania w social mediach Follow Agency.

Produkcją spotu zajęło się studio produkcyjne Dobro, za postprodukcję odpowiada Studio Orka, a udźwiękowienie spotów zrealizowane zostało przez Lunapark.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj