Aktywacja jest częścią kampanii Back to School marki i wpisuje się w format komunikacyjny „Gotowi na wszystkie zmiany”, który na początku sierpnia wystartował w telewizji. Influencerzy znani z TikToka pytają młodych o to, jak zmienili się przez okres wakacji, najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone iPhonami 14.
Dodatkowo prowadzona jest kampania digitalowa z rozróżnieniem na dwie grupy docelowe. Dla rodziców przygotowano specjalne oferty cenowe. Młodsi odbiorcy mogą się zapoznać z szeroką i atrakcyjną ofertą plecaków, worków, piórników i innych przyborów szkolnych.
Zobacz również
Oba streamy zostały zaplanowane tak, aby dotarły do wszystkich zainteresowanych ofertą szkolną. Wykorzystano nośniki na takich kanałach, jak: TikTok, Facebook, Instagram, Pinterest, oraz internetowy dziennik szkolny – Librus.
Autorem strategii i koncepcji kreatywnej jest agencja Saatchi & Saatchi, która od 2009 roku zajmuje się obsługą komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska. Za produkcję odpowiada Dynamo Films, a za część postprodukcyjną Prodigious. Planowaniem mediów zajęły się Performics i Pure Play.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]