Rozrabiaki Literaki ponownie w Kaufland. Sieć konsekwentnie stawia na edukację ekologiczną najmłodszych

O autorze
1 min czytania 2023-08-22

Kaufland po raz kolejny angażuje się w działania edukacyjne z zakresu ekologii i zdrowia, skierowane do najmłodszych konsumentów. Sieć zorganizowała drugą edycję akcji Rozrabiaki Literaki, w ramach której zachęca dzieci do nauki poprzez gry i zabawy edukacyjne wprowadzające je do ekoświata. Specjalna książeczka dostępna we wszystkich sklepach sieci Kaufland sprzyja przekazaniu cennej wiedzy w interesującej formie, a także umożliwia kolekcjonowanie 24 naklejek przedstawiających tytułowych Rozrabiaków.

Wiedząc, jak ważne jest budowanie świadomości i ekologicznych nawyków już od najmłodszych lat, sieć Kaufland postanowiła zorganizować drugą edycję akcji edukacyjnej Rozrabiaki Literaki. Imiona 24 postaci rozpoczynają się od poszczególnych liter alfabetu i nawiązują do wybranych zagadnień związanych z ochroną środowiska i zdrowym odżywianiem. I tak na przykład Ciekawek przekazuje ciekawostki na temat żywności, Lokales podkreśla znaczenie lokalności, Segregosław uczy, jak poprawnie obchodzić się z odpadami, a Uratka zwraca uwagę na to, jak ważna jest ochrona zagrożonych gatunków roślin i zwierząt. 

Dzięki poszczególnym sekcjom łączącym naukę z interesującymi łamigłówkami i grami, dzieci w łatwy sposób mogą przyswajać cenną wiedzę i angażować do zabawy pozostałych członków rodziny. Zachęcają do tego dodatkowo naklejki przedstawiające wszystkich Rozrabiaków, które można kolekcjonować i wklejać do specjalnie opracowanej książeczki dostępnej w sprzedaży we wszystkich sklepach sieci Kaufland. Jej regularna cena wynosi 3,99 zł, natomiast przy zakupach za min. 100 zł można ją otrzymać za 1 grosz. Z kolei za każde wydane 30 zł na zakupy klientowi przysługuje losowo wybrana naklejka. Akcja trwa od 17 sierpnia do 11 października br. lub do wyczerpania zapasów naklejek. Więcej informacji oraz szczegółowy regulamin akcji znajduje się na stronie internetowej Kaufland oraz w najnowszej gazetce promocyjnej.

Zeszłoroczna edycja akcji cieszyła się dużą popularnością wśród klientów Kaufland i zgromadziła wiele pozytywnych opinii na temat jakości materiałów edukacyjnych. Rozrabiaki Literaki promowane są w  sklepach Kaufland oraz w komunikacji marketingowej w gazetkach, na stronie internetowej sieci oraz w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Kaufland robi show o personalizowaniu zakupów na podstawie znaku zodiaku

Rumuński oddział Kaufland zwraca się do osób, które wierzą w horoskopy i interesują się astrologią. Sieć sklepów przedstawia rekomendacje zakupowe na podstawie znaku zodiaku na swoim oficjalnym kanale YouTube.

Słuchaj podcastu NowyMarketing