„Oddasz następnym razem… A gdyby następnego razu miało nie być? Zamiast słuchać wymówek, rozlicz się tu i teraz – błyskawicznym przelewem na numer telefonu BLIK”. To motyw przewodni nowej kampanii przelewów na telefon BLIK z ambasadorem marki Tomaszem Kotem w roli głównej. Za kreację oraz koncept kreatywny kampanii reklamowej w mediach online i offline, a także za nadzór nad produkcją spotów odpowiada agencja Change Serviceplan (Group One).
BLIK to obecnie najpopularniejszy w Polsce system płatności online, który na polskim rynku obecny jest już od 2015 roku. W tym czasie liczba numerów telefonów zarejestrowanych do odbioru przelewów na telefon BLIK stale rośnie i wynosi aktualnie ponad 15 mln. W Q2 2023 r. odnotowano 100 mln przelewów na telefon BLIK, co stanowi wzrost o 75% względem Q2 2022. BLIK nie zamierza jednak na tym poprzestać i w te wakacje ruszył z nową kampanią komunikującą możliwość wykonania błyskawicznych, darmowych i bezpiecznych przelewów na numer telefonu BLIK, które można wykonać do drugiej osoby w każdej sytuacji.
Zobacz również
Wiodącym elementem kampanii „przelew na numer telefonu BLIK” jest seria 3 spotów wideo, z Tomaszem Kotem w roli głównej. Kampania realizowana jest głównie w kanale online, a także w radio, w kinie i kontekstowo w OOH — na polskich plażach. Obecnie rozpoczęła się emisja trzeciego, ostatniego spotu, którego produkcją zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Za kreację i nadzór nad produkcją odpowiada agencja Change Serviceplan. Zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Spark Foundry.
Agencja Change Serviceplan jest także autorem kampanii „BLIK zbliżeniowy”, która w mediach online oraz offline prowadzona jest równocześnie z kampanią „Przelew na numer telefonu BLIK”. W ramach kampanii „BLIK Zbliżeniowy” przygotowana została również seria 3 spotów wideo informujących użytkowników o możliwości płacenia BLIKIEM zbliżeniowo na całym świecie. Obie kampanie potrwają do końca sierpnia br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing