Przed oficjalną premierą najnowszej wersji wystartowała aktywacja „Pod kapslem wszystko mi gra!”, w której skanując kapsle Tymbark w dedykowanej aplikacji będzie można poznać tegoroczny skład, zobaczyć ekskluzywne materiały oraz wygrać vouchery do wykorzystania na eventim.pl.
„Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” to jedna z najpopularniejszych piosenek o miłości w Polsce. Od lat jest także kojarzona z marką Tymbark, która po raz kolejny postanowiła nawiązać współpracę z kilkoma polskimi artystami i pozwolić im na przearanżowanie tego kultowego utworu we własnym stylu. Przed planowaną na 7 sierpnia br. premierą, marka uruchomiła aplikację, dzięki której fani za pomocą kapsli z napojów Tymbark będą mogli odkrywać zaangażowanych w projekt artystów, oglądać ekskluzywne materiały, w tym przedpremierowo teledysk, a także wygrać nagrody. Każdy obejrzany materiał wideo to bowiem jeden los w loterii. Co tydzień do wygrania jest 10 voucherów o wartości 300 zł oraz 30 voucherów o wartości 100 zł do wykorzystania na eventim.pl. Kapsle można skanować dowolną liczbę razy.
Zobacz również
Aby wziąć udział w akcji, należy zeskanować dowolny kapsel Tymbarku w dedykowanej aplikacji. Im więcej zeskanowanych kapsli, tym więcej dostępnych materiałów. Najbardziej aktywni uczestnicy zabawy nie tylko przedpremierowo odkryją tegorocznych artystów zaangażowanych w projekt oraz teledysk, ale także zobaczą materiały wideo dostępne jedynie w aplikacji. W akcji można uczestniczyć do 13 sierpnia 2023 roku. Aplikacja dostępna jest pod adresem ar.wszystkomigra.pl/, a więcej szczegółów dotyczących akcji można znaleźć na stronie www.wszystkomigra.pl/.
Kampania zaplanowana została wielokanałowo. Obejmie m.in. YouTube, Instagram, Facebooka, TikToka, Snapchata oraz działania z influencerami.
Za kreację i realizację odpowiadają agencja DDB Warszawa i dom produkcyjny Moon Films. Booking artystów zapewniło East Eventz. Produkcją muzyczną zajęli się Jakub Galiński i Dominik Trębski – Piwnica u Galińskiego. Teledysk wyreżyserował Krzysztof Grajper, zdjęcia zrealizował Maciek Ryter. Za postprodukcję odpowiada Televisor studio, a dźwięk – Juice Sound. Produkcją części interaktywnej zajęło się studio kreatywne Lens That, a produkcją strony – Post Sticker. Za organizację loterii odpowiada NAV agency. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Za działania z influencerami odpowiada agencja DAILY DOSE OF BEAUTY. Wsparcie PR zapewnia HOPE.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS Kreatywność sprzedaje: Tymbark – „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
W ramach cyklu Kreatywność sprzedaje przybliżamy kampanie nagrodzone w konkursach SAR: KTR, Innovation oraz Effie 2022. Tym razem rozmawiamy z Anną Barabasz-Sawińską, marketing director CEE beverages & head of marketing services GRUPA MASPEX , na temat kampanii Tymbark – Wszystko mi mówi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing