Chromatique będzie agencją wiodącą Żubrówki i będzie odpowiedzialna za strategię i wdrożenie komunikacji Żubrówki i jej submarek w zakresie: social mediów, kampanii digital, wsparcia off-trade i on-trade i aktywacji konsumenckich.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Chromatique, ponieważ zaskoczyli nas świeżym podejściem do tematu, a to jest to, czego Żubrówka potrzebuje najbardziej: świeżości i innowacyjności w komunikacji – mówi przedstawiciel marki Żubrówka w CEDC / Maspex.
Zobacz również
– Marka Żubrówka oczekuje i potrzebuje zmiany i chce się jeszcze lepiej pozycjonować wśród klientów i konsumentów. Zrozumieliśmy potrzebę tej uznanej na rynku marki i jesteśmy zadowoleni z tej współpracy — podkreśla Jacek Baron, business development director agencji Chromatique.
– Repozycjonowanie i nowa komunikacja tak znanej i cenionej na całym świecie marki jak Żubrówka to dla nas ogromne wyzwanie. Jesteśmy w trakcie planowania kolejnych działań komunikacyjnych w ramach portfolio Żubrówka. Nie zdradzając zbyt wiele, tworzymy wspólnie z teamem Żubrówki bardzo ciekawe rozwiązania – dodaje Ievgen Vector, associate creative director w Chromatique.
Agencja Chromatique rozpoczęła współpracę wspierając markę w działaniach promocyjnych zaplanowanych wokół launchu nowego subbrandu Fresh Żu. Pierwsze wspólne realizacje ujrzą światło dzienne we wrześniu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing