Małgorzata Figat w roli marketing & business development manager będzie zajmowała się rozwojem relacji biznesowych z markami na czterech europejskich rynkach – Polska, Niemcy, Francja oraz Hiszpania. Małgorzata ma szerokie doświadczenie w zakresie marketingu. Realizowała kampanie w obszarze 360 w agencjach reklamowych: Gutenberg Networks oraz Fat Baby. W jej portfolio znalazły się globalne brandy z różnych kategorii – przykładowo: Tchibo, Schindler, Bioderma, Xiaomi, jak również polskie marki: Tyskie, Allegro oraz Rainbow Tours. W ostatnich latach zdobywała doświadczenie w influencer marketingu podczas pracy w dziale sprzedaży agencji LifeTube oraz następnie zajmując się polskim rynkiem dla francuskiej marki kosmetycznej Cellublue.
W strukturach Preglife Małgorzata będzie raportować do head of growth, czyli Gabrieli Barnat. Celem współpracy jest poszerzanie portfolio klientów, identyfikacja nowych możliwości biznesowych oraz realizowanie strategii sprzedażowej. Preglife oferuje 7 formatów reklamowych z zakresu brand awareness, performance, lead generation czy brand image projektując kampanie dla marek, które chcą komunikować się do kobiet w ciąży i rodzin.