Działania komunikacyjne o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym skupiają się na propagowaniu wiedzy na temat termomodernizacji i jej wpływie na opłaty za ogrzewanie i chłodzenie. W tym celu na stronie powstał specjalny kalkulator, który umożliwia wycenę wełny skalnej ROCKWOOL do izolacji ścian, poddaszy i podłóg, a także sprawdzenie, ile kupujący zaoszczędzi na ogrzewaniu. Program skierowany jest do właścicieli i współwłaścicieli domów jednorodzinnych.
Kampania reklamowa skupiającą się na propagowaniu wiedzy na temat termomodernizacji i jej wpływowi na opłaty za ogrzewanie prowadzone będą z wykorzystaniem m.in. portali: Interia WP.pl, OLX, kanałów social media (Facebook, Instagram), a także reklamy display i Google Ads. Działania reklamowe potrwają do października br.
Zobacz również
PS Somfy i Anwis w kampanii „Inteligentny dom bliżej natury”
Marki Somfy i Anwis, łączą swoje siły i ruszają ze wspólną kampanią, by promować trend eko we współczesnym budownictwie. Ich inicjatywa skupia się na połączeniu bliskości natury z innowacyjnymi rozwiązaniami, które podnoszą komfort naszego codziennego życia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]