Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Klienci sklepów internetowych LPP mogą już kupować na raty

LPP wprowadziła do sklepów internetowych Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay możliwość rozłożenia płatności na 5 nieoprocentowanych rat. Gdański producent odzieży jest pierwszą polską firmą z branży fashion, która udostępniła w ofercie swoich marek nowy produkt ratalny PayU.
O autorze
2 min czytania 2023-07-13

Wraz z rozwojem kompetencji cyfrowych e-konsumentów wzrastają również ich oczekiwania w obszarze dostępu do preferowanych metod płatności w sklepach internetowych. Dane pokazują, że klienci w e-commerce coraz częściej decydują się na odłożenie zapłaty w czasie. Korzystanie z różnych sposobów odroczenia płatności deklaruje już ponad 1/3 osób kupujących online w Polsce, 23% wypróbowało płatność odroczoną “Buy Now, Pay Later” (BNPL), a 15% ma już doświadczenie z zakupami internetowymi na raty .

W odpowiedzi na potrzeby rynku i rosnące zainteresowanie konsumentów rozwiązaniami umożliwiającymi odroczenie płatności lub rozłożenie jej w czasie, PayU wprowadza na rynek produkt ratalny łączący w sobie cechy BNPL oraz rat online. Usługa “5×0%” odpowiada na preferencje klientów branży fashion i od teraz mogą oni dokonać zakupu o wartości min. 100 zł, a cała kwota zostanie automatycznie rozłożona na 5 nieoprocentowanych rat (RRSO: 0%).

– „5×0%” to nowe podejście do produktu ratalnego, które jest wynikiem naszych obserwacji i analiz, zarówno zachowań e-konsumentów, jak i potrzeb e-sklepów. Tworząc ten produkt wykorzystaliśmy także nasze przewagi konkurencyjne, czyli silną markę PayU, rozpoznawalność naszej oferty ratalnej dostępnej w polskim e-commerce już od ponad 10 lat oraz bardzo wysoki wskaźnik powracających klientów, którzy skorzystali już wcześniej z rat PayU. W nowej formule możemy zaoferować płatność na raty, tak bardzo poszukiwaną przez kupujących, w wielu nowych branżach, w których nie była ona do tej pory szeroko dostępna – mówi Tomasz Żołnierz, head of credit business development EMEA, PayU.

Pierwszym partnerem strategicznym PayU, który wprowadził płatność ”5×0%” do swojej oferty, jest polska Grupa LPP, właściciel 5 rozpoznawalnych marek odzieżowych, dostępnych na blisko 40 rynkach. Ważnym elementem realizowanej przez spółkę strategii sprzedaży omnichannelowej jest wzmacnianie kanału e-commerce i wprowadzanie kolejnych ułatwień dla klientów w oparciu o analizy trendów konsumenckich.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Uważnie przyglądamy się naszym klientom i szukamy rozwiązań, które sprawią, że zakupy internetowe będą dla nich jeszcze bardziej intuicyjne i wygodne. Widzimy, że klienci chętnie korzystają z możliwości odroczenia płatności, a trendy pokazują, że systemy ratalne przy jednoczesnym braku dodatkowych opłat stają się pewnym must-have dla graczy e-commerce. Dotychczas jednak nie było produktu, który odpowiadałby na potrzeby takich branż jak nasza, a kwota minimalna oferty była nieadekwatna do statystycznej wartości koszyka zakupowego. Z naszej perspektywy wprowadzenie płatności ratalnej na zaproponowanych przez PayU warunkach jest zgodne z preferencjami naszych klientów, a dodatkowo wpłynie na bardziej przemyślane zakupy – komentuje Mikołaj Wezdecki, dyrektor ds. digitalizacji LPP.

Płatność „5×0%” jest łatwo dostępna i daje szansę na dokonanie większych, ale jednocześnie bardziej świadomych oraz przemyślanych zakupów. Od lipca br. mogą z niej skorzystać klienci polskich sklepów internetowych marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się