Odkąd w 2019 roku, po 21 latach przerwy, Raków ponownie awansował do Ekstraklasy, stał się jedną z wiodących drużyn w rozgrywkach ligowych oraz w Pucharze Polski. Od 2021 roku – roku stulecia klubu, Czerwono-Niebiescy dwukrotnie zdobyli wicemistrzostwo, dwukrotnie wygrali Puchar Polski i dwukrotnie sięgnęli po Superpuchar Polski. W 2023 roku drużyna z Częstochowy osiągnęła największy sukces w swojej historii, dominując rozgrywki ligowe i zdobywając Mistrzostwo Polski.
Impossible is nothing
Ostatnie lata działalności klubu świetnie wpisują się w motto marki adidas: Impossible is nothing. W kilka sezonów zespół „Medalików” w imponujący sposób wspiął się po szczeblach sportowego sukcesu. Niespełna dwa miesiące po zdobyciu przez Raków tytułu Mistrza Polski, przedstawiciele adidas oraz władze klubu z dumą ogłaszają początek nowego partnerstwa.
Zobacz również
– Bardzo cieszymy się z możliwości ogłoszenia współpracy naszej marki z zespołem Mistrza Polski. Sukcesy piłkarzy Rakowa w ostatnich sezonach to doskonały przykład tego, że dla tej drużyny niemożliwe nie istnieje, a ciężka praca i pasja mogą przynieść niezwykłe owoce. Z niecierpliwością czekamy na nadchodzące rozgrywki i trzymamy kciuki za nowy zespół w rodzinie adidas – Krzysztof Łuczakowski, dyrektor sports marketing adidas EE.
adidas od lat wspiera sportowców indywidualnych oraz kluby, zapewniając najwyższej jakości wsparcie techniczne, dlatego entuzjazmu nie kryje również zespół z Częstochowy.
– Można powiedzieć, że „Impossible is nothing” to dewiza klubu od początku drogi, którą zmierzał do Tytułu i którą, teraz wspólnie z adidas, chce zmierzać dalej. Cieszymy się, że tak rozpoznawalna marka reprezentująca podobne wartości rozpoczyna wieloletnią współpracę z klubem. Drużyna, ale i cały klub z akademią włącznie, zyskały dzięki temu znaczące wsparcie. Jesteśmy też pełni wiary, że partnerstwo z adidas przyniesie wiele pozytywnych emocji naszym kibicom – Piotr Obidziński, prezes zarządu Rakowa Częstochowa.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kampanię launchującą współpracę oraz nowe stroje Rakowa Częstochowa zrealizowała agencja VMLY&R Poland, odpowiedzialna m.in. za: kreację, strategię, produkcję materiałów foto i video oraz współpracę z influencerami. W przeszłości, w ramach współpracy z adidas, agencja VMLY&R Poland zaangażowana była m.in. w kampanie launchujące nowe koszulki Legii Warszawa (w 2020, 2021 i 2022 roku) czy siatkarskiej reprezentacji Polski (w 2021 roku).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Rick i Morty reklamują najszybsze buty adidasa
Bohaterowie popularnej kreskówki dla dorosłych tym razem pojawiają się w reklamie marki adidas. Obok szalonego naukowca i jego wnuczka występują światowej klasy przedstawiciele kobiecego i męskiego futbolu.