Spójrz przez okulary KFC na wakacyjną Kalifornię

Marka powraca z uwielbianymi przez fanów smakami słonecznej Kalifornii – w centrum nowego, sezonowego menu znajdzie się złocisty jak Golden Gate kurczak w pomarańczowym sosie. Dodatkowo, do każdego z boxów z oferty California Summer, marka KFC dodaje letni must have, czyli stylowe okulary.
O autorze
1 min czytania 2023-06-30

Coraz dłuższe dni, coraz więcej słońca i coraz więcej smaku. Brzmi jak przepis na idealne wakacje 2023. Każdy spragniony jest słonecznej pogody i radosnego klimatu, z czego z pewnością słynie położona nad oceanem Kalifornia. Taką atmosferę w Polsce zagwarantuje teraz marka KFC, która dzięki nowej, letniej ofercie zabierze fanów na zachodnie wybrzeże USA. 

Specjalnie na wakacje marka KFC wprowadza szeroką gamę produktów inspirowanych rajską KaliforniąNowości w menu California Summer to: Hollywood Dream Burger, Malibu Twister oraz California Rice & Bites Orange ze złocistym kurczakiem. W nowej ofercie królować będzie sos pomarańczowy, który jest kwintesencją letnich smaków.

Dodatkowo, przy zakupie dowolnego boxa z oferty California Summer, KFC podaruje swoim fanom letni niezbędnik – wyjątkowe i niezwykle stylowe okulary przeciwsłoneczne, wyposażone w filtr UV 400. Będą one stanowić świetną pamiątkę z kulinarnych podróży po smakach Kalifornii i z pewnością doskonale uzupełnią tegoroczny, wakacyjny look. Ceny zestawów zaczynają się już od 19,99 zł, a promocja obowiązuje w resturacji i w dostawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oferta dostępna jest w restauracjach KFC od 27 czerwca 2023 r. do wyczerpania zapasów.

PS KFC rozdaje kody na unikalne skiny do Diablo IV

Wiadomo, że KFC kocha gamerów i to z wzajemnością, dlatego marka wkracza właśnie w fantastyczny świat gry Diablo IV. Dzięki współpracy z Blizzard Entertainment, Inc. gracze będą mogli w KFC otrzymać za darmo kody na unikalne skiny do Diablo IV.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się