Przetarg miał złożony charakter – do każdej agencji trafiło pięć briefów, które miały na celu zaplanowanie kompleksowych działań dla każdej marki. Do przygotowania była stratega komunikacji, koncept kreatywny oraz plan działań mediowych.
Finalnie Klosterfrau Polska zdecydowała, że powierzy czterech marki ze swojego portfolio agencji BeDigital, są to: neo angin, junior angin, Nasic i Oyono. BeDigital będzie odpowiadać za strategię komunikacji, opracowanie działań kreatywnych oraz planowanie i zakup mediów dla każdej z wymienionych marek.
Zobacz również
Dlaczego wybór padł na agencję BeDigital?
– BeDigital wyróżniło się mocno podejściem strategicznym i zrozumieniem potrzeb marek z naszej specyficznej branży. Przekonały nas również kreatywne podejście, doświadczenie w produkcji oraz silny background mediowy zespołu – wyjaśnia Jagoda Rutkowska, product manager M.C.M. Klosterfrau.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]