BeDigital wygrywa przetarg na obsługę Klosterfrau Polska

Agencja mediowo-kreatywna BeDigital wygrała przetarg na obsługę czterech marek z portfolio Klosterfrau Polska.
O autorze
0 min czytania 2023-06-26

Przetarg miał złożony charakter – do każdej agencji trafiło pięć briefów, które miały na celu zaplanowanie kompleksowych działań dla każdej marki. Do przygotowania była stratega komunikacji, koncept kreatywny oraz plan działań mediowych.

Finalnie Klosterfrau Polska zdecydowała, że powierzy czterech marki ze swojego portfolio agencji BeDigital, są to: neo angin, junior angin, Nasic i Oyono. BeDigital będzie odpowiadać za strategię komunikacji, opracowanie działań kreatywnych oraz planowanie i zakup mediów dla każdej z wymienionych marek.

Dlaczego wybór padł na agencję BeDigital?

– BeDigital wyróżniło się mocno podejściem strategicznym i zrozumieniem potrzeb marek z naszej specyficznej branży. Przekonały nas również kreatywne podejście, doświadczenie w produkcji oraz silny background mediowy zespołu – wyjaśnia Jagoda Rutkowska, product manager M.C.M. Klosterfrau.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj