Z tej okazji w dniach 16-22 października strona www i branding marki zmieniają kolor na różowy, a w menu pojawią się też specjalne, różowe dania.
Nice To Fit You nawiązało także współpracę z Fundacją Rak’n’Roll. Oprócz wspólnej edukacji, Nice To Fit You chce także realnie wspierać osoby walczące z rakiem. Złotówka ze sprzedaży każdego różowego dania w ciągu różowego tygodnia zasili na koniec akcji konto Fundacji.
Zobacz również
Działania świadomościowe zostaną wsparte przez liczne grono współpracujących na co dzień z Nice to Fit You influencerów. Akcję wesprą dodatkowo Małgorzata Socha i Izabela Janachowska.
– Dbanie o siebie i swój dobrostan ma wiele wymiarów. Na co dzień są to między innymi sport i zdrowa dieta, których orędownikami jesteśmy od zawsze. Natomiast wiemy też, że bez profilaktyki i systematycznego monitorowania stanu swojego zdrowia można przegapić pierwsze symptomy poważnych chorób, które wcześnie wykryte mogą być całkowicie wyleczalne. Różowe torby, strona www i różowe dania będą towarzyszyć naszym klientom cały tydzień, dlatego mamy nadzieję, że zmotywujemy do wykonania badań choć jedną kobietę. W scenariuszu wymarzonym – wszystkie do których dotrze nasz przekaz – wyjaśnia Sylwia Ramos-Wójcik, Brand Manager Nice To Fit You.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– To temat, który bezpośrednio lub pośrednio dotknął lub dotyka niemal każdego zna nas. Dbanie o siebie i odpowiednia profilaktyka mogą dla wielu osób okazać się kluczowe – dodaje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcja Nice To Fit You x Fundacja Rak’n’Roll potrwa do 23 października. Wesprzeć ją można zamawiając różowe danie w aplikacji mobilnej Nice To Fit You lub na www ntfy.pl