Fot. Materiały prasowe T-Mobile
W nieustannie zmieniającym się świecie chcemy być zaufanym partnerem naszych klientów i każdego dnia łączyć ich z tym, co dla nich ważne. Na polskim rynku hasło „Connecting your world” będzie wykorzystane po raz pierwszy w kampanii programu lojalnościowego skierowanego do klientów — Magenta Moments, która wystartowała 16 października.
Zobacz również
Dzięki nowemu hasłu chcemy podkreślić globalną perspektywę wszystkich spółek DT — jednego z wiodących graczy w cyfrowym świecie. W komunikacji będziemy jeszcze mocniej koncentrować się na pragnieniach i potrzebach naszych klientów. Hasło „Connecting your world” podkreśla wartości, jakie niesie ze sobą marka T. Jako cyfrowi optymiści łączymy ludzi z nieskończonymi możliwościami cyfrowego świata. Naszą misją – misją Magenta – jest ułatwianie i wzbogacanie życia naszych klientów.
Slogan będzie używany w języku angielskim we wszystkich spółkach DT, które działają pod marką T-Mobile.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Fot. Media społecznościowe T-Mobile Polska
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jedna firma, jedna marka
Wizerunek naszej marki jest teraz wyraźnie zrozumiały ponad granicami międzynarodowymi, a co za tym idzie, jest bardziej skuteczny. Wszystkie rynki mówią teraz tym samym głosem. To ważny krok na naszej drodze do stania się marką globalną. – wyjaśnia Ulrich Klenke, Chief Brand Officer w Deutsche Telekom
T – jedna z najbardziej wartościowych marek na świecie
Deutsche Telekom należy do najcenniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek na całym świecie. Eksperci „Brand Finance Global 500” plasują Grupę DT na jedenastym miejscu na świecie. Zgodnie z tym zestawieniem Deutsche Telekom jest również oceniane jako marka telekomunikacyjna o najwyższej wartości w całej Europie. Według badania wspięła się ona na drugie miejsce wśród światowych firm telekomunikacyjnych, zajmując lokatę tuż za Verizonem, przed AT&T i China Mobile. Grupa DT pozostaje ponadto drugą wśród wiodących niemieckich firm na świecie. Potwierdza to również badanie BrandZ „Top 50 Most Valuable German Brands”, które wskazało Deutsche Telekom jako wiodącą niemiecką firmę na świecie.