Managerka zrealizowała nagrodzone 2 srebrnymi statuetkami Effie Awards projekty dla Essity oraz USP Zdrowie. Na swoim koncie ma również kampanie docenione w Golden Arrow (Nagroda Główna i Wyróżnienie). Jako liderka zespołu odpowiada między innymi za projekty z obszaru mediów społecznościowych, digitalu i influencer marketingu. Jej zaangażowanie, myślenie interdyscyplinarne i umiejętności budowania trwałych relacji z Klientami przełożyły się na kolejny awans, tym razem na stanowisko Senior Integrated Communication Managerki.
Jakie będą nowe wyzwania?
Struktura agencji oraz konstrukcja stanowisk Integrated Communication zakładają nabywanie przez managerów specyficznych i eksperckich kompetencji wedle indywidualnej ścieżki rozwoju. Anna Domoń jako Senior Integrated Communication Manager będzie odpowiadała za tworzenie multidyscyplinarnych zespołów, integrujących najwyższej jakości specjalizacje, mające na celu tworzenie rozwiązań marketingowych dostosowanych do wyzwań i celów biznesowych Klientów.
Zobacz również
Ten model pracy pozwala na budowanie trwałych relacji z Klientami i prowadzenie longtermowych komunikacji marketingowych. Anna będzie również optymalizować procesy agencyjne, w tym usprawniać elementy związane z działaniami nowobiznesowymi, które wymagają podejścia dostosowanego często do nowych oczekiwań, na które agencja LiquidThread sprawnie odpowiada, dzięki szerokiej ofercie usług oraz produktów. Ponadto Anna będzie rozwijać segment social mediów oraz zajmie się onboardingiem nowych pracowników.
PS Agata Brzezińska i Łukasz Łaski awansują w LiquidThread
Agata Brzezińska awansowała na stanowisko senior integrated communication managerki, a Łukasz Łaski został content solutions managerem w agencji digitalowo-contentowej LiquidThread (Publicis Groupe).
PS2 LiquidThread wygrywa przetarg Sephora
LiquidThread, digitalowo-contentowa agencja z Grupy Publicis wygrała przetarg na obsługę social mediów sieci perfumerii Sephora. Agencja podjęła się kompleksowej obsługi kanałów Facebook i Instagram, w tym budowania i realizacji strategii, tworzenia kreacji, nadzoru nad realizacją KPI oraz moderacji (w tym też kanału YouTube).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing