– Każdy awans to idealny moment nie tylko na celebrację, ale i refleksję. Niezmiernie się cieszę, że Agata i Łukasz rozwijają swoją karierę i znajdują coraz ciekawsze zadania na swojej ścieżce rozwoju, przekuwając swoje doświadczenie w wartość dla naszych Klientów. Agencja to biznes, który bazuje na zespołowych i indywidualnych mocach, to wielka satysfakcja, że potrafimy przyciągać nietuzinkowe talenty na dłużej – mówi Łukasz Borek, general manager agencji LiquidThread.
Agencja LiquidThread łączy w sobie różne centra kompetencyjne, aby elastycznie reagować na zmieniający się rynek mediowy. Przykładem tego jest zespół content solutions, integrujący rozwiązania branded content z autorskimi produktami mediowymi, w którym awansował Łukasz Łaski. Łukasz związany jest z agencją LiquidThread od niemal 5 lat, w której zaczynał od stanowiska content partership consultanta. W swoim portfolio posiada realizacje dla marek takich jak: Totalizator Sportowy, Kujawski, Prudential czy Związek Banków Polskich. Współpracował również przy projektach tj. podcasty dla marek Visa i mBank oraz Pilsner Urquell, które zostały nagrodzone w 2021 i 2022 roku. W nowej roli Łukasz będzie odpowiedzialny za działania z zakresu content partnership oraz digital paid media products. Jest absolwentem dziennikarstwa i politologii na Uniwersytecie Warszawskim.
Zobacz również
Agata Brzezińska od prawie 12 lat jest związana z digital marketingiem. Współpracowała z markami z różnych kategorii takich jak: beauty, food, fashion, parenting czy motoryzacja. Przygodę z influencer marketingiem zaczęła w 2017 roku w LiquidThread na stanowisku influencer marketing specjalistki, a po dwóch latach przerwy wróciła do agencji, gdzie pracuje już od trzech lat, pomagając klientom w tworzeniu i realizacji angażujących kampanii z udziałem influencerów. Zajmując stanowisko senior integrated communication managerki, Agata będzie odpowiedzialna za projekty z zakresu influencer marketingu oraz cykliczne szkolenia wewnętrzne Influencer Compass Classes organizowane w ramach Publicis Groupe. Szkolenia powstały z inicjatywy międzydziałowego zespołu Influencer Compass, który odpowiada za doskonalenie całościowej oferty influencerskiej agencji LiquidThread i pracuje nad nowymi rozwiązaniami, które pozwalają nadążyć za dynamicznie zmieniającym się medium, jakim są influencerzy.