fot. screen YouTube
W ramach kampanii powstały 3 spoty, których suma wyświetleń na YouTube już przekroczyła 200 000. Główny bohater, Maciej, stara się poprawić swoje nawyki żywieniowe, ale każda próba kończy się fiaskiem.
Zobacz również
– Doszliśmy w zespole do wniosku, że wszystkie reklamy cateringów dietetycznych są niemal identyczne. Postanowiliśmy przełamać schemat: zaskoczyć, zaciekawić i jednocześnie przykuć uwagę odbiorców nietuzinkowym konceptem. Patrząc na zainteresowanie kampanią, chyba się udało – mówi Bartłomiej Foszer, pomysłodawca kampanii, odpowiadający za rozwój w cateringu Pomelo.
Kampania realizowana jest w digitalu: na Facebooku, Instagramie i YouTube. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategię kampanii odpowiada Bartek Foszer, a za produkcję spotów odpowiedzialny był domu produkcyjny EDM Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing