Catering Pomelo z nową kampanią o dietetycznych wpadkach

Catering dietetyczny Pomelo wystartował z nową kampanią, która z humorem ukazuje konsekwencje nieprawidłowych wyborów żywieniowych.
O autorze
0 min czytania 2023-10-25

fot. screen YouTube

W ramach kampanii powstały 3 spoty, których suma wyświetleń na YouTube już przekroczyła 200 000. Główny bohater, Maciej, stara się poprawić swoje nawyki żywieniowe, ale każda próba kończy się fiaskiem. 



– Doszliśmy w zespole do wniosku, że wszystkie reklamy cateringów dietetycznych są niemal identyczne. Postanowiliśmy przełamać schemat: zaskoczyć, zaciekawić i jednocześnie przykuć uwagę odbiorców nietuzinkowym konceptem. Patrząc na zainteresowanie kampanią, chyba się udało – mówi Bartłomiej Foszer, pomysłodawca kampanii, odpowiadający za rozwój w cateringu Pomelo.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania realizowana jest w digitalu: na Facebooku, Instagramie i YouTube. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategię kampanii odpowiada Bartek Foszer, a za produkcję spotów odpowiedzialny był domu produkcyjny EDM Media.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing