#NUJAGANG to społeczność, która jest budowana wokół marki Nuja. Do gangu należeć będą użytkownicy diety sokowej. Na Gangusów w ramach przynależności czekać mnóstwo fantastycznych ofert, gadżetów i atrakcji.
– W ramach nowej kampanii chcemy stworzyć unikalną i aktywną społeczność. Szukamy osób nietuzinkowych, odważnych, pełnych pasji, ceniących dobre samopoczucie i zdrowe ciało, nie bojących się wyzwań. Podróżników, rysowników, marzycieli. Tancerzy, DJów, modeli. Muzyków, beauty i fit freaków… Wszystkich, którzy pokochali Nuja! – mówi Milka Bachanek, współwłaścicielka Natural Brands.
Zobacz również
W ramach kampanii nawiązano współpracę z wieloma influencerami. Pierwszymi ambasadorami akcji zostali stylistka gwiazd i trendsetterka Marta Siniło, model i deskorolkowiec Kamil Rozwadowski oraz promotorka polskich marek modowych Daria Urbaniak. Filmy z ich udziałem zapraszające do gangu pojawią się niebawem w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
– Na członków społeczności czeka mnóstwo wspaniałych atrakcji i gadżetów jak np. mata do gry w butelkę, która podbija serca użytkowników jednej z najbardziej popularnych aplikacji randkowej. Będziemy razem tworzyć playlistę na Spotify, spotykać się na Techno Jodze, a w marcu wybrani, czyli ci najbardziej kreatywni, wybiorą się na bardzo atrakcyjny event do Berlina – dodaje Milka Bachanek.
Za strategię komunikacji, kreację i realizację odpowiada agencja Magnifico Marketing&PR Consultants, która wspierać będzie kampanię dodatkowymi działaniami Public Relations.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing