Kampania z udziałem najpopularniejszej polskiej silver influencerki ma na celu edukację seniorów na temat zdrowego stylu życia, a jej myślą przewodnią jest hasło: „Normalne, to czuć się dobrze”.
Mądra Babcia to, jak o niej mówią, najsłynniejsza babcia w Polsce. Beata Borucka, z wykształcenia farmaceutka, jest dziś influencerką z własnym „imperium babć” – czyli ponad 500k tys. fankami na Facebooku, IG i YT. Stworzyła też jedyną internetową telewizję SilverTV, skierowaną do osób 50 plus o tematyce lifesylowej. W programach SilverTV wiele miejsca poświęca tematyce zdrowia , urody, mody, relacji, aktywności fizycznej i profilaktyce chorób charakterystycznych dla osób 50+. I robi to z właściwą sobie lekkością i niepowtarzalnym poczuciem humoru.
Zobacz również
Pomysł na współpracę zrodził się już kilka lat temu, kiedy szukaliśmy sposobu na dotarcie z przekazem dotyczącym prawidłowej suplementacji do osób starszych. Beata idealnie odpowiedziała na nasze potrzeby, zarówno pod względem merytorycznym, jak i osobowościowym. Przy współpracy z innymi Mądrymi Babciami, czyli społecznością skupioną wokół Beaty Boruckiej, powstały nasze produkty – witaminy i minerały stworzone z myślą o osobach starszych – mówi Damian Olędzki, naturopata, założyciel BIODIO, właściciela marek: Biowen, Biozdrowy.pl oraz Hemp King.
Produkty marki Biowen pozbawione są szkodliwych dodatków – w ich składzie nie znajdziemy więc sztucznych barwników, konserwantów, antyzbrylaczy oraz innych chemicznych surowców, które co prawda mogą wydłużyć datę ważności i ułatwić proces produkcyjny, jednak powodują pogorszenie jakości produktu.
Wiele z chemicznych składników, które są często dodawane do produktów podczas procesu produkcyjnego, negatywnie wpływa organizm, zagrażając zdrowiu konsumentów. Jako przykład możemy podać dwutlenek tytanu – barwnik, od lat używany w produktach, który dziś, jak pokazują badania, może być rakotwórczy – przekonuje Damian Olędzki.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W ramach kampanii Beata Borucka poświęca produktom Biowen posty edukacyjne i programy wideo w „Akademii Zdrowej Babci”. Zachęca w nich swoje odbiorczynie do bardziej świadomego stylu życia, przyglądania się etykietom podczas zakupów, codziennego dbania o swoje zdrowie i dobre samopoczucie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Suplementy Biowen to produkty standaryzowane, które powstają z certyfikowanych surowców, dlatego jako magister farmacji polecam je moim fankom z czystym sumieniem. Nie zgadzam się z tezą, że po pewnym roku życia zawsze coś boli i dolega. To nie jest normalny stan. Normalne, to czuć się dobrze. I o tym właśnie jest ta kampania – tłumaczy Beata Borucka.
Wśród produktów polecanych przez Mądrą Babcię znalazły się suplementy wspierające odporność, układ nerwowy, mięśnie czy stawy. Wszystkie pakowane są w opakowania less waste, które w całości nadają się do recyklingu.