fot. żabka.pl/spotify
Ulubiona stacja radiowa w pracy, autorska playlista w samochodzie, płyta idola grająca w tle podczas domowych porządków… Wielu z nas, muzyka towarzyszy nawet przez cały dzień. Doskonale wiedzą o tym przedstawiciele Żabki, którzy znaleźli sposób na zachęcanie do zakupów w sklepach sieci poprzez… bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego Spotify.
Zobacz również
Pobierz apkę — zyskaj darmowe 3 miesiące
Aby otrzymać bezpłatny dostęp do rozszerzonej wersji pakietu Spotify, należy jednak spełnić kilka (prostych) warunków.
- W pierwszym kroku pobieramy aplikację Żappka, którą następnie skanujemy przy każdych zakupach.
- W ten sposób zbieramy punkty, które następnie możemy wymienić na nagrody (są wśród nich m.in. produkty ze sklepowych półek, kody do aplikacji, vouchery Spotify).
- Możemy też otrzymać dostęp do Spotify, grając w grę w Żappce. Polega ona na „opiece” nad wirtualnym bohaterem — Żabu i w ten sposób zbieraniu dodatkowych punktów.
Coś dla ciała i dla ducha
Planując zakupy w Żabce i zdobycie kodu do Spotify, warto pamiętać, że mogą z niego skorzystać jedyni nowi użytkownicy. Od jakiegoś czasu w aplikacji, poza tradycyjnymi produktami spożywczymi, zaczęły się pojawiać również inne nagrody, takie jak: voucher na przejazdy taksówką, zniżki na catering dietetyczny czy bezpłatny dostęp do portalu z e-bookami i audiobookami.
Z tradycyjnych sklepów spożywczych, zdaje się stopniowo zamieniać w punkty wielousługowe i gotowe na zaspokojenie coraz różniejszych potrzeb konsumentów, jak choćby odbiór zamówień z Żabka Cafe bez wychodzenia z samochodu dzięki Żabce Drive, czy możliwość wypożyczenia książek przy okazji wyprawy po pieczywo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji na temat akcji promocyjnej można znaleźć na stronie sklepów Żabka. Jest tam również dokładna instrukcja dotycząca aktywacji pakietu Spotify.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Żabka Jush najlepszym rozwiązaniem e-commerce 2023
Za pierwszą dostawę dronem na polskim rynku q-commerce kapituła tegorocznej edycji konkursu Fintech Awards nagrodziła aplikację Żabka Jush tytułem „Najlepsze rozwiązanie e-commerce”.
PS2 Pierwsza Żabka Nano w sklepie sieci Leroy Merlin
Z możliwości szybkich i bezproblemowych zakupów w Żabce Nano mogą korzystać już klienci i pracownicy sklepu Decathlon, klubu fitness Zdrofit, a od teraz także GIGAmarketu Leroy Merlin przy Al. Jerozolimskich 244 w Warszawie. Wspólnym celem firm jest zwiększenie komfortu klientów podczas zakupów.