Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

MG Motor wybrało Havas do wsparcia debiutu marki MG na rynku polskim

MG Motor zadecydowało, że Havas Creative Network będzie odpowiadać będzie za kompleksową obsługę debiutu marki MG na rynku Polskim.
O autorze
1 min czytania 2023-11-08

Koordynacją projektu zajmie się Havas Engage Warsaw, czyli agencja świadcząca usługi z zakresu marketingu bezpośredniego i aktywacji konsumenckich, a za media relations, influencer marketing, park prasowy oraz launch event odpowiadać będzie Havas PR Warsaw. Rozpoczęcie kampanii planowane jest w listopadzie.

MG Motor to spadkobierca powstałej w 1924 roku sportowej brytyjskiej marki, znanej m.in. z produkcji kultowych roadsterów. Jest uznawana za jedną z najszybciej rozwijających się obecnie marek motoryzacyjnych na świecie. Sprzedaż samochodów tej marki w Europie rośnie w tempie przekraczającym 100% rocznie, a MG znalazła się w rankingu 20 najlepiej sprzedających się marek, wyprzedzając m.in. Mazdę, MINI, Suzuki i Cupra. 

W związku z wejściem MG na polski rynek szukaliśmy partnera, który zaoferuje nam duże zrozumienie branży oraz kompleksowy ekosystem komunikacyjny: od strategii i kreacji, poprzez organizację premierowego eventu, po współpracę z influencerami i dziennikarzami. Wierzę, że z takim partnerem jest Havas Creative Network. Ufam, że niebawem Polacy pokochają auta MG co najmniej tak jak Brytyjczycy – mówi Máté Soma Tóth, Marketing Manager MG Motor na region CEE.
Cieszy mnie fakt, że możemy wspierać ten długo oczekiwany debiut motoryzacyjny. Nawiązanie współpracy z MG jest sukcesem całego Havas Creative Network, ponieważ w ramach kampanii wprowadzającej markę na polski rynek, realizujemy zintegrowaną kampanię, w którą zaangażowane jest kilka naszych spółek  mówi Dorota Mazur, CEO Havas Creative Network.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O MG 

MG, którego historia sięga 1924 roku, to kultowa brytyjska marka motoryzacyjna słynąca z produkcji sportowych, ekscytujących i atrakcyjnych cenowo samochodów, które zawsze dają radość z jazdy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Obecnie MG jest najszybciej rozwijającą się marką samochodową w Wielkiej Brytanii, oferującą gamę praktycznych i przystępnych cenowo hatchbacków, SW i SUV-ów. Zaprojektowane w Marylebone w Londynie i produkowane w najnowocześniejszych fabrykach w kilku krajach, dzisiejsze MG są praktyczne, przestronne, przepełnione technologią i idealnie dopasowane do współczesnego życia. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się