4/4 brand design (Czteryczwarte) jest studiem projektowym oraz częścią grupy komunikacji marketingowej – 4/4 (Czteryczwarte). Hasłem agencji jest „Działamy, by projektować? Projektujemy, by działało.”
Agencja od 25 lat specjalizuje się w projektowaniu marek i identyfikacji wizualnej. Tworzymy strategie brandingowe od podstaw i rozwijamy już istniejące. 4/4 brand design w swojej pracy stawia na całościowe, wielowymiarowe podejście do marki, które zapewnia ponad czterdziestoosobowy zespół strategów, projektantów, rysowników, ilustratorów, konsultantów, art directorów, copywriterów oraz operatorów DTP. Dzięki ich współpracy prowadzimy dowolne procesy, za każdym razem uwzględniając specyfikę i skalę projektu – powiedział Radek Miklaszewski, Chief Business Development Officer, 4/4 Group (Czteryczwarte).
Zobacz również
Soul & Mind to firma z niemal 30-letnim doświadczeniem w obszarze tworzenia strategii pozycjonowania i komunikacji marek. Zespół składa się z kilkudziesięciu ekspertów z zakresu designu, strategii, digitalu, PR-u, projektowania produktu oraz fotografii.
Agencja konsekwentnie łączy wiedzę klientów z własnym doświadczeniem, know-how oraz kreatywnością i buduje strategie dla marek, a następnie dobiera narzędzia (online i offline), które pozwolą na efektywną realizację wytyczonych celów. Profesjonalizm, unikalny miks kompetencji oraz znajomość trendów składają się na kompleksowe i skuteczne podejście do każdego zadania.
Cieszymy się, że dołączyliśmy do grona agencji zrzeszonych w ramach Polskiego Klubu Brandingu. To przestrzeń wymiany doświadczeń i inspiracji zorientowana na cel, jakim jest podnoszenie świadomości na temat projektowania i tworzenia strategii. Wierzmy, że dzięki naszym kompetencjom i wieloletniemu doświadczeniu w tych obszarach będziemy mieć realny wpływ na rozwój branży – mówi Maciej Zaremba, CEO & Chief Strategy Officer, Soul & Mind Brand Design.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Polski Klub Brandingu SAR został założony w 2008 roku i zrzesza najlepsze agencje w Polsce specjalizujące się w tworzeniu marek, strategii i brand design. Członkowie tworzą nowe standardy jakości, wierząc w to, że współpraca pomiędzy twórcą a Klientem powinna opierać się na dobrej komunikacji, wzajemnym zaufaniu i szacunku. Celem klubu jest podnoszenie kompetencji zarówno w środowiskach projektanckich, jak i w branży marketingowej. W ramach klubu opracowano rozdział Białej Księgi poświęcony brandingowi i projektowaniu opakowań – https://dobryprzetarg.com.pl/sites/default/files/2020-11/Biala%20Ksiega%20Branding_3.pdf
Słuchaj podcastu NowyMarketing