A przecież tak niewiele potrzeba, by wspólnie przeżywać święta w dobrej atmosferze. Czasami wystarczy zacząć rozmowę od prostego pytania „Czy jesteś szczęśliwy”, by na twarzy bliskiej nam osoby pojawił się uśmiech. W końcu najlepszym prezentem na święta jest dobra rozmowa. I takie przesłanie towarzyszy tegorocznej, świątecznej kampanii wizerunkowej T-Mobile.
Już za chwilę ruszy gorący okres świątecznych przygotowań, planowania i organizowania. W natłoku obowiązków, nie zapomnijmy jednak o tym, co najważniejsze – o byciu blisko siebie. I gdy nadejdzie ten wyczekiwany wieczór i cała rodzina spotka się, by wspólnie zasiąść do stołu, warto skupić się na tym, co nas łączy, a nie dzieli. Niech wzajemne oczekiwania, czy różnice ustąpią miejsca dobrej rozmowie, którą czasem wystarczy zacząć od prostego, a zarazem bardzo ważnego pytania „Czy jesteś szczęśliwy?”. To właśnie takie proste pytania mają największą moc. Dlatego w ramach kampanii wizerunkowej przygotowaliśmy spot, który – z lekkim humorem i muzycznym akcentem – pokazuje „prawdziwe” oblicze rodzinnego spotkania i tego, co tak naprawdę liczy się najbardziej – bliska relacja z osobą, która jest dla nas ważna.
Zobacz również
W spocie widzimy młodego mężczyznę, który przyjeżdża do rodziny na święta, ale zanim zasiądzie przy świątecznym stole, jest już przepytywany przez krewnych o swoje plany zawodowe i prywatne. Nagle tę niezręczną sytuację przerywa babcia, która pyta wnuka po prostu o to, czy jest szczęśliwy. Chłopak z ulgą i uśmiechem przytakuje głową. Bo najlepszym prezentem, jaki możemy dać bliskim – nie tylko na święta, jest dobra rozmowa, będąca dowodem prawdziwej troski.
To pierwsza międzynarodowa kampania pod nowym hasłem Deutsche Telekom: „Connecting your world”. Symbolizuje ona to, co powinno być dla każdego z nas najważniejsze – nie tylko w czasie świąt – czyli prawdziwe więzi międzyludzkie, które łączą.
Spot wizerunkowy został zrealizowany przez agencję MUW Saatchi & Saatchi Bratislava na rynek europejski i będzie wykorzystywany w wielu krajach, gdzie obecna jest Grupa Deutsche Telekom. W Polsce kampania będzie prowadzona w telewizji, kinie oraz social mediach. Adaptację kampanii opracował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing