Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Cykl spotkań Food Working. Czas na: „Nowe technologie i sztuczna inteligencja w branży spożywczej i HoReCa”

Już 23 listopada br. odbędzie się piąte spotkanie z cyklu Food Working, podczas którego podjęty zostanie temat nowych technologii oraz sztucznej inteligencji w branży spożywczej i HoReCa.
O autorze
0 min czytania 2023-11-14

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na piąte już spotkanie branżowe z cyklu Food Working! Tym razem porozmawiamy o nowych technologiach oraz sztucznej inteligencji (AI), która dla wielu osób związanych z rynkiem FMCG i gastronomicznym ciągle brzmi obco, wywołuje szereg pytań, a nawet wzbudza niepokój wynikający z nieznajomości tej dziedziny. Dlatego już 23 listopada przybliżymy jej wpływ na prowadzenie biznesu i życie konsumentów.  

W nadchodzącej branżowej debacie wezmą udział m.in.:

  • Maciej Statkiewicz, Head of Wolt Drive Polska

  • Mateusz Kowalczyk, CEO Foodsi

    LinkedIn logo
    Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
    Obserwuj
  • Marcin Pawlak, Key Account Manager LSI Software – Pion PUDU

  • Maciej Głowacki, Chief Design Officer Sygnis S.A.

    Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jednak to jeszcze nie wszystko! Podczas najbliższego spotkania Food Working odbędzie się również premiera e-booka, poświęconego tematyce nowych technologii i AI w branży food! 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie: foodanddesign.pl/food-working.