fot. Materiały prasowe Coollective
Tuż po emisji uruchomiona została specjalna strona internetowa www.czwartygracz.pl, gdzie fani mogli zgadywać, kim jest tajemnicza postać, która dołączy do rozgrywki w kolejnym sezonie. Tożsamość gościa specjalnego pozostała tajemnicą aż do 13 listopada, kiedy premierę miał materiał wieńczący kampanię marki. Do stołu dołączyła… Monika Brodka, a zaciętej rozgrywce towarzyszyły błyskotliwe żarty i zaskakujące historie.
Zobacz również
Kto blefował? Czy mordercą była kobieta? Jak nazywałby się pierwszy polski horror o stomatologach? Czym jest zupal?
fot. Materialy prasowe Coollective
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Scrabble to więcej niż słowa – rozgrywka potrafi być nieprzewidywalna, liczy się w niej kreatywność, a duch rywalizacji unosi się w powietrzu. Celem kampanii jest łączenie ludzi z różnych środowisk za pomocą… literek Scrabble. Tym razem były to wyjątkowe, drewniane literki układane na obrotowej planszy. Oprócz 75. urodzin kultowej gry planszowej, kampania promuje bowiem nową, limitowaną wersję Scrabble, dostępną wyłącznie w salonach Empik.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Źródło: YouTube
Kreacja i produkcja zrealizowana została przez agencję kreatywną Coollective, a za realizację nagrań i montaż odpowiadał Lemon Sniff. Partnerem projektu jest firma Mattel.
75 lat historii Scrabble
Przez 75 lat Scrabble stały się jedną z najbardziej popularnych gier planszowych w historii. Do dziś sprzedano już ponad 165 milionów egzemplarzy gry, która w 1948 roku powstała z pasji amerykańskiego architekta Alfreda Moshera Buttsa. Jej sukces opiera się na prostej zasadzie: nie liczy się to, ile słów znasz, ale jak ich używasz. Scrabble to zabawa ponad słowami.
fot. Materiały prasowe Coollective
Scrabble są obecnie dostępne w 30 językach w 120 krajach na całym świecie. Kultowa gra słowna, która od 75 lat przynosi radość milionom ludzi na całym świecie, świętuje w tym roku swój wyjątkowy jubileusz.
PS Projekt Scrabble „Wyobraź Sobie” – Mateusz Gessler, Barbara Kurdej-Szatan i Małgorzata Kożuchowska spełniają marzenia podopiecznych fundacji „Mam Marzenie”
Od października 2018 roku na instagramowych profilach znanych osób pojawiają się zagadkowe posty, które przynoszą nie tylko sporo zabawy, ale przede wszystkim spełniają marzenia chorych dzieci.
PS2 Young Leosia, KęKę i Lotek po raz pierwszy na jednej scenie
Co łączy Young Leosię – debiutującą raperkę, dj-kę i głos młodego pokolenia, KęKego – tuza polskiego hip hopu z dorobkiem sześciu płyt oraz Lotka – jedną z najzabawniejszych postaci polskiej sceny stand upu? Uwaga spoiler – nie jest to nowy hit muzyczny, ale… gra planszowa Scrabble.