Projekt „Wyobraź Sobie” powstał, aby zwrócić uwagę na ogromną rolę wyobraźni, której dzieci i młodzież używają zdecydowanie zbyt rzadko. Ma pobudzić do korzystania z niej pokazując, że warto być kreatywnym, warto mieć marzenie i dążyć do ich realizacji. Do 1 etapu projektu zaproszono znane osoby, które nie boją się używać wyobraźni, idą własną życiową drogą i realizują swoje marzenia. Marka Scrabble, kultowa gra pobudzającą ciekawość i kreatywność, będąca inicjatorem projektu „Wyobraź Sobie” włączyła do projektu aspekt charytatywny.
– Wyobraźnia i marzenia są bardzo ważne w życiu każdego z nas. Wyobraźnia prowadzi przecież do realizacji marzeń, jednak z różnych względów nie wszyscy mogą je spełniać. Dlatego wybraliśmy Fundację „Mam Marzenie” i jej dzielnych podopiecznych, którzy mimo trudnej sytuacji nie boją się pragnąć i marzyć. Spełnione marzenia pomagają im w codziennej walce z chorobami – mówi Agata Maj-Olszewska, brand manager Scrabble z Mattel Poland.
Zobacz również
Posty przedstawiające pary grające w Scrabble w niestandardowych pozycjach, ukazane na zielonym tle, pojawiły się kolejno na profilach: Aleksandry Szwed i Moniki Mrozowskiej, Doroty Choteckiej i Radosława Pazury, Natalii Szroeder i Adama Fidusiewicza, Anny Karczmarczyk i Mai Bohosiewicz, Basi Kurdej-Szatan oraz Karola Paciorka i Lisie Piekło. Followersi mieli za zadanie odgadnąć, w jakich okolicznościach rozgrywali oni partyjki Scrabble. Po kilku dniach ambasadorzy „Wyobraź Sobie” wstawiali na Instagram oryginalne zdjęcie, a autorzy trzech najciekawszych lub najbliższych prawdzie odpowiedzi byli nagradzani nową grą Scrabble Towers. Ale to nie wszystko…
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Dzięki temu, że gwiazdy biorące udział w projekcie „Wyobraź Sobie” przekazały swoje wynagrodzenie na rzecz podopiecznych fundacji „Mam Marzenie”, mogliśmy dotąd wspólnie spełnić aż kilkanaście marzeń. Gwiazdy same wybrały konkretne dzieci i ich marzenia do spełnienia – mówi Agata Maj-Olszewska, brand manager Scrabble z Mattel Poland.
Czy to już koniec akcji? Wiele wskazuje na to, że nie. Zachęceni sukcesem organizatorzy projektu postanowili w kreatywny sposób spełniać następne marzenia. Kolejni znani twórcy i artyści publikują na Instagramie swoje własne marzenia ułożone z płytek do Scrabble, co przyczyni się do spełnienia marzenia 16-letniej Sary, która pragnie zwiedzić Islandię. Posty pojawiły się już na profilu Soni Bohosiewicz, Katarzyny Zielińskiej, Mateusza Gessler oraz Małgorzaty Kożuchowskiej. Jeszcze kilka i marzenie Sary zostanie spełnione!
– Bardzo nas cieszy tak liczny i aktywny udział gwiazd w naszym projekcie. Marka Scrabble od zawsze była związana z dziećmi, pomagała im poszerzać horyzonty, rozwijać pasje i zainteresowania. Dotychczas działaliśmy w ramach programu „Scrabble w szkole”, wspieraliśmy turnieje i kółka Scrabblowe. Teraz postanowiliśmy całkowicie zmienić formułę i pomóc chorym dzieciom. Jest to dla nas niezwykle cenne i bardzo emocjonalne doświadczenie. Bardzo dziękuję wszystkim ambasadorom za udział w projekcie – bez Was nie bylibyśmy w stanie tego dokonać – mówi Agata Maj-Olszewska, brand manager Scrabble z Mattel Poland.