Chwile spędzone w gronie najbliższych i moment dzielenia się wedlowskimi łakociami sprawią, że najbliższe święta będą pełne przyjemności.
Urocza i przyjemna piosenka
Marka postanowiła odświeżyć znany utwór „Deck the Halls” i zaprezentować jego cover w wedlowskim stylu. W te święta, zamiast oryginalnego refrenu „fa la la la la”, będziemy nucić „Wedel-el-lel-lelel”. Unikalna piosenka stanowi tło świątecznego spotu reklamowego, pełnego ciepła, radości i rodzinnej atmosfery, a kultowe produkty marki, takie jak Torcik Wedlowski, Ptasie Mleczko® czy cukierki z Mieszanki Wedlowskiej, dodają przyjemności świątecznym przygotowaniom.
Zobacz również
Czekolada Wedel towarzyszy nam w kuchni – jako idealny produkt do słodkiego gotowania i przyjemnego podjadania, a także jako deser w trakcie spotkań w rodzinnym gronie. Doskonale sprawdzi się też w roli słodkiego upominku lub dodatku do prezentu.
Świąteczna kampania E.Wedel realizowana będzie w wielu kanałach: w telewizji, w radio, online, w tym również w social mediach, oraz na wielkich ekranach sieci kin Helios i Cinema City. Za sprawą kampanii DOOH, wizualizacje bożonarodzeniowych produktów marki pojawią się w przestrzeni wielu polskich miast – na przystankach, w centrach handlowych i na wielkoformatowych ekranach.
Portfolio świątecznych produktów E.Wedel dostępne jest w sklepach stacjonarnych od początku listopada. Oprócz tradycyjnych produktów z oferty, w sprzedaży pojawił się także wyjątkowy kalendarz adwentowy, będący efektem kolejnej współpracy marek E.Wedel i OnlyBio.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za koncepcję komunikacji oraz przygotowanie materiałów odpowiedzialna jest Agencja 2012. Zakup mediów powierzono Zenith Media, a komunikację public relations – agencji Walk PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing