VMLY&R Poland zrealizuje kolejną odsłonę kampanii OLX Praca w połowie 2024 roku.
– OLX to marka, która jest blisko swoich użytkowników. Wierzymy w bliskość i relacje, i tak też chcemy tworzyć marketing: w oparciu o zaufanie do profesjonalnych i kreatywnych partnerów. Nie możemy doczekać się pierwszych efektów współpracy. – tłumaczy Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX Polska.
Zobacz również
– Zespół OLX to marketer wyznaczający standardy komunikacji brandowej na naszym rynku. Tym bardziej cieszymy się z tego, że udało nam się zbudować wzajemne zaufanie, które pomoże nam realizować ważne kampanie dla bardzo wymagającego konsumenta. Jesteśmy gotowi na wspólne wyzwania! – mówi Michał Banaszewski, Chief Business Officer VMLY&R.
W przetargu startowały trzy agencje, proces był transparentny, z uwzględnieniem czasu, zadań, kryteriów ocen oraz tego, kto rozstrzyga przetarg po stronie klienta. Zgodnie z polityką Grupy OLX sp. z o.o., agencja, która odpadła z przetargu otrzymała rejection fee. Reguła wypłacania rejection fee będzie również dotyczyć jednej z dwóch agencji wyłonionych w przetargu, które będą przygotowywać koncepcje kreatywne w oparciu o brief. Wynagrodzenie dotyczy udziału w konkursach ofert, których budżety przekraczają 150 tys. USD netto.
Zdjęcie główne: materiały prasowe VMLY&R
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing