Zakończył się przetarg na dwuletnią obsługę marki Selgros. Klient zdecydował się na kontynuację współpracy z Brand New Galaxy. Do zadań agencji należało wypracowanie nowej strategii komunikacji marki, a także konceptu kreatywnego, które będą wprowadzane w życie w latach 2024-2025.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Brand New Galaxy, bo przygotowana propozycja jest skrojona na wymiar i dopasowana do strategicznej wizji marki Selgros, którą chcemy realizować w kolejnych latach. Doceniliśmy zarówno analityczne podejście do insightów grupy docelowej, jak i wynikający z tej analizy koncept kreatywny – komentuje Cezary Furmanowicz, Dyrektor Działu Marketingu, Transgourmet Polska.
Zobacz również
Na podstawie analizy i wyboru insightów zebranych podczas przeprowadzonych przez agencję badań opracowano kompleksową strategię, która zmieni i odświeży dotychczasową komunikację marki Selgros. Wypracowana przez Brand New Galaxy idea kreatywna posłuży do zbudowania nowej, parasolowej komunikacji, która zostanie wprowadzona w jak największej ilości punktów styku z marką.
– Zwycięstwo w tym przetargu to dla nas powód do podwójnej satysfakcji. Po pierwsze jesteśmy dumni z uznania naszej propozycji, w którą z niezmiennym entuzjazmem wierzyliśmy w trakcie całego procesu twórczego. Po drugie, to kontynuacja i rozwój współpracy z naszym kluczowym klientem oraz potwierdzenie wzajemnego zaufania budowanego podczas wspólnych realizacji dotychczasowych projektów – komentuje Piotr Sztompke, Associate Vice President, Brand New Galaxy.
Brand New Galaxy będzie również odpowiedzialne za produkcję i realizację spotów dla Selgros przez nadchodzące dwa lata. Będzie obsługiwać cały proces produkcyjny – rozpoczynając od pre-produkcji, przez nadzór kreatywny na planie, po post-produkcję.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing