W lipcu ubiegłego roku Uber, najpopularniejsza aplikacja do zamawiania przejazdów, została partnerem największego portu lotniczego w Polsce – Lotniska Chopina. W tym celu uruchomiono specjalny produkt umożliwiający zamawianie przejazdu bezpośrednio z Hali Przylotów.
Od grudnia br. do obiektów użyteczności publicznej w Warszawie, z którymi oficjalnie współpracuje Uber, dołącza Dworzec Centralny. W ramach nowo podpisanej umowy z PKP kierowcy korzystający z aplikacji Uber będą mogli parkować w wyznaczonej strefie od strony Alei Jerozolimskich, dzięki czemu pasażerowie mogą liczyć na szybsze i bardziej komfortowe znalezienie kierowcy.
Zobacz również
– Po kilkugodzinnej podróży pociągiem każdy z nas chciałby jak najszybciej znaleźć się w miejscu docelowym – niezależnie od tego czy zatrzymujemy się w hotelu, czy wracamy do domu. Naszym celem jest sprawienie, aby proces ten przebiegł jak najsprawniej i dlatego cieszymy się z podpisanej umowy z tak ważnym partnerem, jakim jest PKP, szczególnie tuż przed świętami, czyli czasem intensywnych powrotów i wyjazdów – powiedział Marcin Moczyróg, Dyrektor Generalny, Uber CEE.
Większa dostępność samochodów gotowych świadczyć usługi to nie jedyna korzyść dla pasażerów przyjeżdżających do stolicy. Wyznaczenie oficjalnej strefy Ubera sprawi również, że podróże na „ostatniej mili” będą wygodniejsze i bezpieczniejsze – zarówno strefa, jak i pojazdy zamawiane w aplikacji są odpowiednio oznakowane.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami taksówki jeżdżące po Warszawie, także te współpracujące z aplikacją Uber muszą mieć oznaczenie „Taxi”, numer boczny oraz tabliczkę informacyjną z cennikiem. W przypadku zamówienia przejazdu za pośrednictwem aplikacji Uber cena usługi znana jest z góry.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing