Muzyka, rozrywka pierwszej klasy oraz waga ciężka, czyli nowości w sieci AIA

Michał Wiśniewski, Paranienormalni oraz Artur Szpilka dołączyli do Agora Internet Artists (AIA).
O autorze
1 min czytania 2014-01-13

AIA to największa polska sieć zrzeszająca rodzimych twórców działających na YouTube, którzy tworzą ponad 200 kanałów z różnych kategorii tematycznych, m.in. lifestyle, rozrywka, gry, edukacja, sport i wiadomości. Teraz artyści i sportowiec działają pod wspólnym szyldem.

Michał Wiśniewski – charyzmatyczny artysta, który nawet zmianą swojej fryzury wzbudza emocje, Paranienormalni – grupa artystyczna zapewniająca solidną dawkę dobrego humoru szerokiej publiczności oraz Artur Szpilka, siejący postrach bokser zasilili szeregi AIA. Nowi partnerzy AIA cieszą się niesłabnącą popularnością, a każde ich przedsięwzięcie wywołuje duże zainteresowanie. Teraz dzięki swojej aktywności w sieci mają szansę zostać także prawdziwymi gwiazdami YouTube’a.

Michał Wiśniewski to wokalista, autor tekstów oraz niekwestionowany lider zespołów Ich Troje, Troje, Red Head oraz projektów Spooko i Renia Pączkowska. Jego pasje to lotnictwo i rajdy samochodowe. Ostatnio wokalista powrócił na scenę muzyczną z nową solową płytą. Album otwiera kolejny etap w twórczości artysty.

Paranienormalni powstali w 2004 roku w Jeleniej Górze. Grupę tworzą Igor Kwiatkowski, Robert Motyka, Michał Paszczyk oraz Rafał Kadłucki. Paranienormalni są bacznymi obserwatorami rzeczywistości, przyrody, zjawisk obyczajowych i społecznych. Kreowane przez Igora Kwiatkowskiego postaci Mariolki czy Kryspina stały się już kultowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Artur Szpilka to leworęczny bokser występujący w kategorii wagi ciężkiej. Dotychczas stoczył 16 walk zawodowych. Wszystkie wygrał. Przed sportowcem jedna z najważniejszych walk w jego karierze, do której właśnie się przygotowuje. Już 25 stycznia w USA bokser skrzyżuje rękawice z Amerykaninem Bryantem Jenningsem.

Agora Internet Artists zrzesza twórców, którzy w każdym miesiącu skupiają uwagę milionów widzów. Reprezentują oni różne kategorie tematyczne. Do AIA należą także m.in. CeZiK, Marta Wierzbicka, Gimper czy Krzysztof Gonciarz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się