Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Fashionistki oszaleją. Na rynku pojawił się nowy model torebki… na kostkę bulionową

Fashionistki oszaleją. Na rynku pojawił się nowy model torebki… na kostkę bulionową
Firma Knorr, znana z produkcji produktów spożywczych i przypraw, pod koniec 2023 roku postanowiła zawojować rynek mody. To oczywiście żart, a dokładnie rzecz biorąc — nowa kampania reklamowa marki należącej do grupy Unilever.
O autorze
2 min czytania 2023-12-20

Włoscy i amerykańscy klienci marki Knorr, znanej przede wszystkim z sosów, gotowych dań typu instant i przypraw, rozpoczęła najnowszą kampanię promocyjną. W grudniu br. w internecie i na ulicznych billboardach pojawiły się kreacje prezentujące miniaturową torebkę nazwaną… torebką na kostkę rosołową.

Kampania nosi tytuł „The Boullion Bag” (pol. Torebka na bulion) i charakterem przypomina te przygotowywane przez domy mody i firmy odzieżowe na całym świecie. Intensywne kolory, designerski dodatek prezentowany przez modelkę i na specjalnie przygotowanych platformach — oto, jaki pomysł na działania marketingowe mieli przedstawiciele Deutsch NY i MullenLowe UK, agencji odpowiedzialnych za tę reklamę. 

fot. Instagram

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

The House of Knorr

Najnowsza, zaskakująca kampania reklamowa marki Knorr z humorem nawiązuje do trendu modowego, który w 2023 roku zagościł na salonach i czerwonych dywanach. Mowa o miniaturowych torebkach w neonowych kolorach, z dumą noszonych w dłoniach m.in. przez Cardi B. i Gigi Hadid. Wiele osób zastanawiało się, co tak naprawdę zmieści się do takiej torebki i czy dodatek ten jest choć trochę praktyczny. Knorr udowadnia, że tak — wystarczyło po prostu znaleźć dla niego odpowiednie zastosowanie.

Kostka rosołowa, dostępna w ofercie Knorr w wersji wołowej, krewetkowej, warzywnej, drobiowej i drobiowo — pomidorowej świetnie wpasuje się w niewielki rozmiar modnej torebki, a przy okazji sprawi, że kampania marki z pewnością nie przejdzie niezauważona.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

(Pomysłowa) reklama dźwignią handlu

Nie od dziś wiadomo, że aby zdobyć klientów, trzeba najpierw przyciągnąć ich uwagę, a następnie zatrzymać ją na dłużej. Firmy z rozmaitych branż dwoją się i troją, aby zachęcać konsumentów do dokonywania zakupów, a niektóre pomysły naprawdę zaskakują.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wraz z końcem 2023 roku, warto wspomnieć choćby „pozaziemską” kampanię marki MoonPie, odświeżone klipy marek M&M’s i Twix, a także kampanię zrealizowaną przez Papaya Films dla marki Therabody.

Co jeszcze czeka nas w nadchodzących miesiącach? Przekonamy się już wkrótce, a przed nami m.in. finał rozgrywek Super Bowl, podczas transmisji którego czas reklamowy jest jednym z najdroższych na świecie. Jeszcze przed pierwszą gwiazdką zapraszam natomiast do zerknięcia na nasz przegląd najciekawszych reklam bożonarodzeniowych w tym sezonie.

Zdjęcie główne: adsoftheworld.com

PS Dance marketing, czyli komunikowanie się z odbiorcą poprzez taniec

Wydawałoby się, że w marketingu zostało odkryte już wszystko, a jednak o dance marketingu mało kto słyszał. Mimo że wiele marek, firm i agencji stosuje go od dawna.

PS2 Język inkluzywny w komunikacji w kwestia świąteczna

Kiedy koleżanka zabrała się za pisanie świątecznych życzeń dla klientów, usłyszała, że zwrot „rodzinna atmosfera” może urazić osoby spędzające święta samotnie lub w towarzystwie osób innych niż najbliżsi. Pomyślałam wtedy: jak dobrze, że w komunikacji zwracamy uwagę na inkluzywność języka marki!