WebTalk to istniejąca od 2012 roku polska, niezależna agencja digitalowa, którą zarządza jej założyciel Michał Dunin. Od momentu powstania, każdego roku firma odnotowuje wzrost obrotów, a na koniec 2023 roku spodziewa się przychodu na poziomie 35 mln zł netto. Zespół WebTalk liczy 100 specjalistów, którzy obsługują ponad 40 stałych klientów w Polsce, CEE i centralnej Azji. Agencja dostarcza zintegrowane usługi marketingowe i obsługuje swoich klientów w obszarach strategii, realizacji kampanii cyfrowych i 360, social mediów, kreacji i produkcji contentu, zakupu i optymalizacji mediów, a także wdrażania najnowszych technologii wspierających działania komunikacyjne.
fot. Materiały prasowe WebTalk (M. Dunin)
Zobacz również
Wizja wspólnego sukcesu
Dzisiaj zwieńczeniem dynamicznego rozwoju Agencji jest dołączenie do zespołu Jarka Ziębińskiego – jednego z najwybitniejszych przedstawicieli globalnego świata reklamy.
– Powitanie jako Partnera człowieka takiego formatu jak Jarek Ziębiński jest szczególnym wydarzeniem w 12-letniej historii naszej firmy. Wierzę, że wspólnie rozwiniemy WebTalk na znacznie szerszą skalę. Już teraz korzystamy z jego ogromnej wiedzy i doświadczenia, a formalizacja naszej współpracy umożliwi nam jeszcze intensywniejsze dążenie do celu — mówi Michał Dunin, Prezes Zarządu WebTalk.
Jarek Ziębiński wnosi do WebTalk trzy dekady doświadczenia w marketingu, mediach i reklamie. Jego kariera w agencji Leo Burnett, rozwój sieci w regionie Europy Środkowej i Wschodniej (lata 1996 – 2009) oraz wybitne osiągnięcia na rynku azjatyckim, gdzie jako CEO i Chairman Leo Burnett Azja – Pacyfik (lata 2009 – 2016), przyczynił się do dynamicznego wzrostu przychodów i wzmocnienia kreatywnej pozycji sieci w regionie. Z kolei rola Jarka Ziębińskiego w Publicis Groupe jako Global CEO Publicis One (lata 2016 – 2019) to potwierdzenie umiejętności i doświadczenia w zarządzaniu zmianą i transformacji biznesu na wielką skalę. Jest on również cenionym konsultantem, pomagającym firmom z różnych branż w tworzeniu strategii wzrostu i rozwoju, transformacji modeli biznesowych, budowaniu marek i zarządzaniu zmianą.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
fot. Materiały prasowe WebTalk (J. Ziębiński)
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W kierunku przyszłości
Wraz z dołączeniem Jarka Ziębińskiego WebTalk umacnia pozycję lidera w transformacji branży marketingu cyfrowego, nadal realizując swoją misję „Digital First” i niezmiennie od lat wyprzedzając zmiany na rynku.
– Decyzja o zaangażowaniu w WebTalk wynika z mojego przekonania, że Polska jest nie tylko zagłębiem utalentowanych specjalistów, ale także rynkiem o znaczącym potencjale wzrostu. Obserwując rodzimą scenę marketingową zauważyłem WebTalk — agencję, której ambicje i potencjał rozwijają się w harmonii z moimi wartościami i wizją dla biznesu. WebTalk przyciągnął mnie swoją organizacyjną zwinnością, nowoczesnymi kompetencjami i wyjątkowo utalentowanym zespołem. Duże wrażenie zrobiła na mnie ambicja twórcy i lidera agencji – Michała Dunina. WebTalk nie był dotychczas agencją z pierwszych stron gazet, ale dynamika wzrostu przychodów firmy oraz jej systematycznie rosnący zespół specjalistów najlepiej świadczą o sukcesach i wartości, jaką prezentuje WebTalk podsumowuje Jarek Ziębiński.
Zdjęcie główne: materiały prasowe WebTalk (J. Ziębiński, M. Dunin)